تاریخ انتشار: 1395/11/09 17:42
کد خبر: 232937

ماجدی: کار استقلال در ماه‌های آینده خیلی سخت است

پیشکسوت استقلال می‌گوید نمی‌توان از این تیم انتظارات بیشتری داشت، چرا که خواسته یا ناخواسته موجودی استقلال به اندازه بازی دیروز است.
ماجدی: کار استقلال در ماه‌های آینده خیلی سخت است
با بیان این که استقلال بازی بسیار خوبی را مقابل پیکان به نمایش گذاشت، اظهار کرد: تیم جوان شده و این جوانی هم به ضرر تیم است و هم به نفع تیم. نیروهای جوان استقلال انگیزه بسیار زیادی دارند اما موضوع مهم این است که آیا می‌توان در همه بازی‌ها به این بازیکنان اعتماد کرد؟ آیا اعتماد به آنها جواب می‌دهد؟ به نظرم آنها در بازی دیروز (جمعه) شرایط مختلف را تجربه کردند و نمایش خوبی را ارائه دادند.
 
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از این تیم دارد؟ گفت‌: انتظارم این است که استقلال امسال را سپری کند و برای سال بعد آماده شود. الان بازیکنان خوب بازی می کنند اما نیاز به تجربه دارند و نباید انتظار بیش از حد از این تیم داشت. نباید با یکی، دو برد به فکر قهرمانی و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشیم. فعلا شرایط خوب است و اگر سهمیه هم به دست بیاورد خوب خواهد شد.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با وجود محرومیت از پنجره نقل‌ و انتقالات زمستانی می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود، گفت: استقلال کار بسیار سختی در ماه‌های آینده خواهد داشت. علی‌رغم میل باطنی همه، این اشتباهات در بخش مدیریتی باشگاه پیش آمده است. الان باید چه کار کرد؟ باید با بضاعت فعلی در این مسابقات حاضر شوند و راه خودشان را بروند. نباید از این تیم انتظارات بیش از حد داشته باشیم.
 
ماجدی درباره محرومیت استقلال از خرید بازیکن جدید و نقش مدیران باشگاه در این اشتباه گفت: هر وقت توانستیم معنی و مفهوم هیات مدیره و مدیرعامل را برای مردم روشن کنیم، آن موقع می‌توانیم موفق شویم. هیات مدیره درباره مباحث کلان باشگاه تصمیم گیری می‌کند و دخالتی در مسائل فنی ندارد. اعضای هیات مدیره استقلال درباره تاکتیک و نحوه گل زدن و خوردن این تیم صحبت می‌کنند. یا اگر خیلی بخواهند مثمرثمر واقع شوند، درباره قرارداد بازیکنان صحبت می‌کنند. بعد از این ماجرا و محرومیت استقلال، اعضای هیات مدیره استقلال می‌گفتند ما از این ماجرا خبر نداریم. هیات مدیره باید درباره مسائل کلان تصمیم گیری کند.
 
پیشکسوت استقلال درباره اینکه برخی از هواداران استقلال معتقدند اگر این تیم نتواند در داربی و در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شود، باید از این تیم کنار روند، اظهار کرد: نباید این حرف‌ها را به زبان بیاوریم. موجودیت استقلال در همین حد است و اگر حرفی هم بود، باید اول فصل گفته می‌شد. تیم با این بازیکنان بسته شده و دیگر نمی‌توان کاری کرد. همه ما منصوریان را به عنوان سرمربی قبول کرده‌ایم و باید به او زمان بدهیم. فوتبال ما نتیجه گرا شده و فعلا هم استقلال نتیجه می‌گیرد. همین که بتوانند تیم را از حالت شکست خارج کنند و وارد دور پیروزی شوند، خوب است.
 
او اضافه کرد: نباید نگاه خودخواهانه داشته باشیم. ما همه هواداران استقلال هستیم و می‌خواهیم این تیم موفق شود اما نباید دید کوتاه مدت داشته باشیم. باید به این کادر و بازیکنان اطمینان کنیم تا اتفاقات خوب رخ دهد. مشکل اصلی استقلال مدیریت این باشگاه است و درباره مسائل فنی هم نیاز به زمان دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlgjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه سفر استقلال به تبریز مشخص شد