تاریخ انتشار: 1395/11/10 16:27
کد خبر: 232744

سالاری: ثابت کردم خواهرزاده آقا فیروز نیستم

ناصر سالاری گلر جدید صنعت نفت می‌گوید با ثبت اولین کلین‌شیت سعی در ادامه این روند دارد.

سالاری حضور ناگهانی‌اش از پارس جنوبی جم در جمع آبادانی‌ها را اینطور توصیف می‌کند: بازی کردن در تیم پارس جم برای من خیلی خوب بود ولی بعضی اوقات آدم وسوسه می شود تا بازی کردن در تیمی مثل صنعت نفت آن هم با هواداران پرشورش را تجربه کند. مطمئنا من هم از این قاعده مستثنی نبودم و با وجود آنکه شرایط خوبی در پارس جم داشتم اما علاقمند به حضور در اینجا بودم و با دریافت پیشنهادی از سوی صنعتی‌ها و باز شدن راهی برای ترقی در زندگی فوتبالی‌ام به اینجا آمدم.

 

او درباره اولین حضورش درون دروازه مقابل سپاهانی‌ها گفت: معتقدم در بازی با سپاهان هم تیم و هم من خوب بازی کردیم. امیدوارم با اولین حضورم همراه با کلین‌شیتی و گل نخوردن این عملکرد ادامه‌دار باشد و همین امر کمک حالم شود. 

 

گلر صنعت درباره نتیجه‌ای که در ادامه رقابت‌های لیگ به دست خواهد آورد خاطرنشان می‌کند: مطمئنا با هواداران آبادانی، درایت خوب آقای کریمی و حضور بازیکنان خوب در صنعت تمام تلاشمان را می کنیم تا به رتبه ای تک رقمی برسیم. اگرچه کسب چنین نتیجه‌ای سخت است اما نشدنی نیست چون هم همانطور که گفتم هم از هواداران خوبی بهره می‌بریم و هم کادرفنی و بازیکنان قوی داریم.

 

سالاری در مقایسه دو تیمی که هر دو زیرمجموعه شرکت نفت بوده‌اند می‌گوید: هر دو تیم هایی که در آن حضور داشتم از لحاظ تشکیلات زیربنایی و مالی توانمندند و شرایط هر دو باشگاه خوب است. در پارس جنوبی شرایطم از همه لحاظ خوب بود، تماشاگرهای خوب، مدیریت قوی و در واقع در آبادان همه چیزهایی که در جم دیدم را تجربه می‌کنم. تنها فرق این دو تیم این است که آبادان از لحاظ وسعت و سابقه حضور هواداران در کل ایران زبانزد است اما جم  چون شهرش کوچکتر است و به نسبت هواداران آبادانی طرفداران کمی دارد.

 

او درباره بازی هفته آینده‌شان با نفت‌تهران خاطرنشان کرد: بازی با نفت تهران هم بازی سختی است و ما به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم. خوشبختانه ما در آبادان بازی می کنیم اما بدون حضور هوادارانمان که امیدوارم با پیروزی مقابل حریف دست پر زمین را ترک کنیم و سربلند باشیم.

 

وی در پایان درباره نسبت خویشاوندی‌اش با فیروز کریمی گفت: من هیچ نسبت خویشاوندی با آقای کریمی ندارم. باید بگویم مادرم یزدی هستند و برای اثبات این موضوع شناسنامه مادرم را در صفحه اینستاگرامم منتشر کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrvor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 درخواست برای ماندن رحمانی در استقلال/عکس