تاریخ انتشار: 1395/11/10 16:34
کد خبر: 232742

حقیقی: با اشتباه داوری وارد بحران شدیم

رضا حقیقی بازیکن تیم پدیده معتقد است که اشتباه داوری تیم پدیده را در شرایط بحرانی قرار داده است و هواداران این تیم را مقابل آن ها قرار داده است.
حقیقی: با اشتباه داوری وارد بحران شدیم

رضا حقیقی در مورد دیدار این تیم برابر سایپا و تصمیم داور مبنی بر اعلام نقطه پنالتی در صورتی که کارشناسان اعتقادی به آن نداشتند، با خبرنگار "ورزش سه" صحبت کرده است.

 

بدبینانه ترین نتیجه برای بازی تساوی بود 

 

فکر می کنم نسبت به بازی قبل شرایط خوبی نداشتیم و کمی افت داشتیم. البته روز قبل هم برف و باران داشتیم و کیفیت زمین تحت تاثیر قرار گرفته بود. با تمام این شرایط اما ما هم خوب بازی نکردیم ولی با این شرایط باز هم موقعیت های زیادی خلق کردیم و در بدبینانه ترین حالت باید این دیدار با تساوی تمام می شد.

 

داور فکر می کرد کارت عروسی می دهد

 

جالب این است که در زمین خودمان هم اشتباهات داوری به ضرر ما رقم می خورد. صحنه مشکوک را در دقیقه 85 داور پنالتی می گیرد؛ من می خواهم بدانم چطور وقتی برخوردی نبود، داور تصمیم به نشان دادن نقطه پنالتی گرفت. بعد هم که اعتراض کردیم به همه یکی یکی کارت می دهد، انگار که کارت عروسی است. همان موقع هم به داور گفتم که اشتباه می کنید و او هم گفت  بعد از بازی نگاه می کنم. ولی به هر صورت این اتفاق افتاد و این اشتباه داوری ما را به بحران برد.

 

نقطه عطف داوری اعلام پنالتی بود

 

در شهرهای دیگر که به میدان می رویم معمولا داوران مسابقه صحنه های پنجاه پنجاه را به سود میزبان می زنند. ما اشتباه تاثیرگذار داوری نداریم و وقتی حتی در میانه میدان خطا گرفته نمی شود، تیم تحت فشار قرار می گیرد ولی پنالتی دقایق پایانی نقطه عطف داوری بود. امیدوارم که این اتفاق سهوی باشد ولی در این دیدار برای سایپا خطای مشکوک پنالتی گرفته شد و در بازی قبل هم مقابل سیاه جامگان خطای هندی را نگرفتند که به وضوح مشخص بود؛ باز هم می گویم که امیدوارم این اتفاقات سهوی باشد ولی این اتفاقات ذهن آدم را درگیر می کند.

 

محرومیت داور به ما کمکی نمی کند

 

محرومیت داور کمکی به ما نمی کند؛ با این شکست خانگی هواداران در مقابل تیم ما قرار گرفتند و شرایط سختی را در بازی های خانگی پیدا کردیم.

 

اگر قرار نیست از ورزشگاه استفاده شود چرا ساخته شده

 

ورزشگاه امام رضا یکی از بهترین ورزشگاه های خاورمیانه است. تیم ما بیشتر روی زمین بازی می کند ولی در ورزشگاه ثامن شرایط خوبی برای اجرای تاکتیک های تیمی نداریم و در باران و برف هم کاور روی زمین نمی کشند. صحبت هایی شده تا در بازی استقلال در دور برگشت این زمین افتتاح شود؛ اگر قرار نیست زمین را تیم های شهر مورد استفاده قرار بدهند پس برای چه ساخته شده اند. کیفیت زمین و تماشاگر می تواند کمک بزرگی برای تیم های مشهد باشد. خیلی بد است که قدر سرمایه هایی که داریم را نمی دانیم.

 

عروسی به کوچه ما هم می آید

 

روزی که لیگ را شروع کردیم اصلا به این موضوع فکر هم نمی کردیم که برای ماندن بجنگیم ولی اکنون شرایط اینگونه برای ما رقم خورده است. باید به خودمان بیاییم. خیلی از بازی ها کیفیت خوبی داشتیم ولی نتیجه نگرفتیم. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم بازی های خوبی داشته باشیم و مطمئنا عروسی به کوچه ما هم می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrnam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسعود حسن زاده دو بازی و دو گل!