تاریخ انتشار: 1395/05/06 19:26
کد خبر: 271541

گلایه کونته از بازار نقل‌وانتقالات

آنتونیو کونته سرمربی چلسی از نجومی شدن قیمت بازیکنان در بازار نقل‌و‌انتقالات ابراز نگرانی کرد.
گلایه کونته از بازار نقل‌وانتقالات

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / آنتونیو کونته با ابراز نگرانی از افزایش بی‌حساب‌وکتاب قیمت خرید و فروش بازیکنان در بازار نقل‌و‌انتقالات فوتبال اروپا که تازه‌ترین نمونه آن انتقال ۹۰ میلیون یورویی گونسالو ایگواین از ناپولی به یوونتوس بوده است، گفت: «ما شاهد یک بازار دیوانه‌کننده هستیم. نمی‌دانم که آیا این وضعیت می‌تواند ادامه داشته باشد یا نه. خرید بازیکن برای تمام تیم‌ها سخت می‌شود زمانی که ما از ارقامی معادل ۱۰۰، ۱۲۰ یا ۹۵ میلیون پوند حرف می‌زنیم. این قیمت‌ها باورنکردنی‌ هستند، اما وضعیت کنونی فوتبال همین است.»

کونته ادامه داد: «خیلی مهم است که ما اشتیاق و انگیزه را در تیم‌مان حفظ کنیم. مهم‌ترین چیز انگیزه داشتن است و انتقال انگیزه به بازیکنان و هواداران. پول مهم است، اما همه چیز نیست. برای باشگاه رسیدن به اهداف مناسب مهم است، اما این اهداف صرفاً با پول خرج کردن محقق نمی‌شوند. شما می‌توانید بازیکنان بااستعداد داشته باشید، اما اگر تیم خوبی در کار نباشد، تیمی که بازیکنانش روحیه و انگیزه ندارند، چیزی نمی‌برید. من از این بابت مطمئنم. تجربه‌ام این را به من می‌گوید. شما می‌توانید بازیکنان بزرگ داشته باشد اما وقتی که فرمول درست بازی گرفتن از آنها را ندانید، قهرمانی در لیگ کار سختی است. لسترسیتی فصل گذشته به همه ما درسی داد که بسیار مهم بود.»

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندن سپس بر فروشی نبودن نمانیا ماتیچ، هافبک صرب تیمش تأکید کرد. او عنوان کرد: «ماتیچ برای من بازیکن بسیار مهمی است و روی او برای پیاده کردن ایده‌های فوتبالی‌ام حساب می‌کنم. خود او هم این موضوع را می‌داند و من از رویکردی که تا الان نشان داده است و از رفتار و تعهدش بسیار راضی هستم. من می‌دانم که او می‌تواند در تیم ما به هافبک فوق‌العاده تبدیل شود که یکی از بهترین‌های دنیا خواهد بود. ماتیچ فروشی نیست.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkzo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: ماتیچ فروشی نیست