تاریخ انتشار: 1395/11/10 18:47
کد خبر: 232705

اکبرپور: کار استقلال برای قهرمانی در لیگ سخت است/ این تیم باید روی کارهای دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، کار این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دشوار است.
اکبرپور: کار استقلال برای قهرمانی در لیگ سخت است/ این تیم باید روی کارهای دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشد

 علیرضا اکبرپور در مورد شرایط فعلی استقلال اظهار داشت: دو پیروزی اخیر باعث شد تا وضعیت استقلال در جدول بهتر شود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. استقلال دیگر نباید ساده امتیاز از دست بدهد و باید در مسابقات بعدی بیشترین امتیاز را بگیرد. استفاده از بازیکنان جوان به‌خوبی جواب داده است و مطمئناً با اضافه شدن آندو و جباروف شرایط استقلال بهتر خواهد شد، البته اگر مشکل نقل‌وانتقالات تیم برطرف شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال مقابل پیکان تیمی که 10 نفره شده بود دو گل دریافت کرد و این نشان می‌دهد که باید شاگردان علیرضا منصوریان روی کارهای دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشند. البته این موضوع فقط به خط دفاع مربوط نمی‌شود و ساختار دفاعی استقلال باید تقویت شود.

وی درمورد اینکه آیا استقلال می‌تواند در لیگ برتر شانس قهرمانی داشته باشد، گفت: کار استقلال برای قهرمانی در لیگ سخت است، چون فاصله نسبتاً زیادی با پرسپولیس دارد. البته پرسپولیس در سه هفته آینده سه مسابقه سخت خواهد داشت و استقلال یک بازی رودررو هم با این تیم دارد. تیم منصوریان می‌تواند از این سه هفته نهایت استفاده را ببرد و فاصله‌اش را با صدر جدول کمتر کند. با این حال باید بگویم که کار شاگردان منصوریان برای قهرمانی سخت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5q6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان فولاد در لیگ برتر ادامه می‌دهند