تاریخ انتشار: 1395/05/06 20:16
کد خبر: 271522

درگیری روستوف و روبین کازان ادامه دارد/ قرارداد آزمون قانونی است

باشگاه روستوف در طی بیانیه‌ای به اتهامات اخیر باشگاه روبین کازان مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد مهاجم ملی‌پوش کشورمان پاسخ داد
درگیری روستوف و روبین کازان ادامه دارد/ قرارداد آزمون قانونی است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، درگیری بر سر سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان میان دو باشگاه روستوف و رویبن کازان به نظر می‌رسد کماکان ادامه دارد. باشگاه روستوف به بیانیه اخیر روبین کازان علیه آزمون و باشگاه پاسخ داد و آنها را به خویشتن‌داری و پیگیری قانونی مسئله دعوت کرد.

بیانیه باشگاه روستوف به شرح زیر است: امروز در سایت رسمی باشگاه روبین کازان بیانیه‌ای علیه باشگاه روستوف و سردار آزمون منتشر شد با توجه به این بیانیه ما همکاران خود را در باشگاه روبین کازان به آرامش و خویشتن‌داری دعوت می‌کنیم. از آنها می‌خواهیم تا درخواست خود  را از طریق قانون اعمال کنند. درگیری اخیر روبین کازان با آزمون با توجه به رای دادگاه بین‌الملل ورزش(CAS) به پایان رسید و این رای قابل تغییر و شکایت نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما نسبت به اتهامات کذب روبین کازان به باشگاه روستوف و سردار آزمون که رای دادگاه CAS را زیرپاگذاشتند و قانون شکنی کردند بنا به قوانین فیفا اتهام دروغ به باشگاه روستوف است در نتیجه ما خیلی زود وارد عمل می‌‎شویم و به سازمان‌های ذیربط رجوع می‌کنیم تا این حرمت‌شکنی باشگاه روبین را پاسخ دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y59pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد آزمون اعتبار ندارد و زیرپاگذاشتن و قانون شکنی پس از رأی CAS و فیفا است.
واکنش باشگاه روبین کازان به قرارداد دوساله آزمون با روستوف؛