تاریخ انتشار: 1395/05/06 22:51
کد خبر: 271495

استقلال شانس آورد فقط یک گل خورد/

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی جذاب و زیبایی را مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم و با خوش‌شانسی دروازه حریف فقط یک بار باز شد.

 محمد قاضی درخصوص بازی نفت تهران مقابل استقلال اظهار داشت: با اینکه دیر تیم جمع شده بود و ۱۵ روز بیشتر زمان برای هماهنگی تا قبل از این بازی نداشتیم اما بازی جذاب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم. عملکردمان آنقدر خوب بود که می‌توانستیم به راحتی با چندین گل شکست دهیم اما دروازه استقلالی‌ها با خوش‌شانسی باز نشد و فقط یک بار تلاش‌مان به ثمر نشست.

وی افزود: در ابتدای بازی که عملکرد خوبی نداشتیم به این خاطر بود که از استقلال که تغییرات زیادی داشت شناخت زیادی نداشتیم و به دنبال کنترل این تیم بودیم. با این حال بعد از گلی که حریف زد از دقیقه ۳۰ به بعد بازی را در دست گرفتیم و در نیمه دوم هم توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم.

مهاجم نفت درخصوص چند موقعیت مشکوک به پنالتی که روی او چند بازیکن دیگر تیم انجام گرفت و اعتراض شدید دایی را هم به همراه داشت، گفت: در یک صحنه که دروازه‌بان استقلال روی من خطا کرد، حسینی کاملا بیرون آمده بود و مرا درو کرد. من کامل توپ را دنبال می‌کردم و برای زدن خیز برداشته بودم که خطای او اجازه نداد ضربه‌ام را بزنم. وقتی به داور گفتم به من اشاره کرد که اعتقادی به خطا ندارد و صحنه پنالتی نیست.

وی افزود: در نیمه دوم اکبر صادقی توسط امید ابراهیمی که با آرنج به او ضربه زده بود مصدوم شد اما بازهم داور به خطا پشت محوطه جریمه اعتقادی نداشت. دیدید که سر اکبر صادقی شکست و سرش خونریزی کرد. در یک صحنه هم در سمت راست محوطه جریمه استقلال مگویان با آرنج به صورت من زد و در ادامه پای مرا زد اما متاسفانه آقای زرگر خطا نگرفت.

قاضی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است نفت بتواند این روند را ادامه دهد، اظهار داشت: علی دایی فضای خوبی را در نفت ایجاد کرده که بازیکنان با موجی از رفاقت در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند. در کنار این مسائل مهمترین فاکتور برای موفقیت تیم آرامشی است که باید مدیران باشگاه به تیم تزریق کنند چون نفت پتانسیل قرار گرفتن در جمع مدعیان را دارد. 

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6avj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



درخواست منصوریان از بازیکنانش

در هفته‌های آینده نتایج بسیار خوبی می‌گیریم

صادقی: استقلال به نسبت ما موقعیت نداشت
هافبک نفت در گفت و گو با فرتاک ورزشی