تاریخ انتشار: 1395/05/06 23:18
کد خبر: 271490

تجلیل از دکتر بیژن ذوالفقارنسب؛ مرد اخلاق مدار و دوست داشتنی فوتبال ایران

مراسم بزرگداشت دکتر بیژن ذوالفقارنسب سه شنبه آینده 12 مردادماه در تهران برگزار می شود.
تجلیل از دکتر بیژن ذوالفقارنسب؛ مرد اخلاق مدار و دوست داشتنی فوتبال ایران

سعید ناصری موسس کافه فوتبال، در گفت و گو با فرتاک ورزشی، خبر از برگزاری مراسم تجلیل از دکتر بیژن ذوالفقارنسب در هفته آینده داد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: کافه فوتبال با همراهی شهرداری منطقه 9 تهران، باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان و پایگاه خبری – تحلیلی فرتاک ورزشی، مراسمی تدارک دیده شده است تا از زحمات بیش از پنج دهه دکتربیژن ذوالفقارنسب تجلیل بعمل آید.

سعید ناصری

 

ناصری سپس با اشاره به این موضوع که برگزاری چنین مراسمی می تواند در راستای تجلیل از بزرگان ورزش که عمر خود را در راه اعتلای ورزش و بویژه فوتبال گذرانده اند، مفید باشد گفت: کافه فوتبال بدور از هیاهوهای مرسوم در فوتبال، سعی کرده است که همواره نقش خود را در ابعاد فرهنگی فوتبال بخوبی ایفاء نماید و خوشبختانه در این راستا مراسم های بسیاری را برگزار و هر روز نسبت به روزهای قبل همراهان بیشتری به این جمع اضافه می شوند. 

 

poster

موسس کافه فوتبال از در پایان سخنان خود گفت: ان شالله در روزهای آینده پیرامون برگزاری این مراسم بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد و امیدواریم تمامی بزرگواران عزیز با حضور در این مراسم، باردیگر نشان دهند که دغدغه ای فراتر از مباحث فنی نیز وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlvgb

آخرین اخبار