تاریخ انتشار: 1395/11/14 15:46
کد خبر: 231809

رفقای میلیاردر کاپیتان ژاوی در راه تهران

با بازگشت ستاره های مصدوم و غایب تمرینات حریف قطری استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در این روزها سرو شکل جالبی به خود گرفته است.
رفقای میلیاردر کاپیتان ژاوی در راه تهران

 السد رقیب استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در حالی خود را برای سفر به تهران و برگزاری جدال حساس با تیم پرطرفدار ایرانی آماده می کند که بازگشت ستاره های مصدوم و غایب این تیم به تمرینات باعث شد تا اسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی و مشهور این تیم با حال و هوای دیگری شاگردانش را تمرین بدهد.

 

تیم قطری امشب آخرین بازی خود در لیگ ستارگان را در حالی مقابل یاران پولادی و زهیوی برگزار می کند که بنا به اعلام سایت رسمی باشگاه حسن الهیدوس، خلفان ابراهیم و مرتضی پورعلی گنجی بعد از هفته ها مصدومیت شرایط بازی را پیدا کرده و از ابتدا به میدان خواهند رفت ضمن این که بغداد بونجاح مهاجم الجزایری در بازگشت از جام ملت های آفریقا دوباره مرد اول خط حمله خواهد بود.

 

ستاره الجزایری تا قبل از ترک اردوی السد با 15 گل زده صدرنشین بهترین گلزنان قطر بود و حالا بازگشت او باعث شد تا خط حمله روسای دوحه(لقب السد) قدرتمندتر از قبل مقابل رقبا به میدان برود. بونجاح با قد و قامت بلند و تکنیک ناب فوتبالیست های شمال آفریقا این روزها نگاه بیشتر طرفداران السد را به خود معطوف کرده و بسیاری او را مرد تعیین کننده پلی آف در تهران می نامند.

 

سوای از تمام این بازیکنان ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی و مغز متفکر السد این روزها با روحیه و انگیزه بالا به عنوان کاپیتان تیمش نقش به سزایی در اوج گیری السد داشته و سفر او به همراه دیگر ستاره های خارجی به تهران می تواند بر جذابیت های مصاف دو تیم بیافزاید. ژاوی برای اولین بار به ایران سفر  می کند و خوب می داند در بین فوتبالدوستان ایرانی طرفداران زیادی دارد از همین رو حضور او در آزادی می تواند صحنه های جذاب زیادی را رقم بزند.

 

اوسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی علاوه بر ستاره های خارجی حالا با خوشنودی از بازگشت ملی پوشان قطری شرایط تیمش را در آستانه دو بازی مهم در لیگ ستارگان قطر همچنین پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خوب توصیف کرد و مدعی شد با تمام قوا برای رقم زدن دوران جدیدی در تاریخ این باشگاه گام به کوران بازی های آسیایی می گذارند با این هدف که جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbeg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیرین ترین خبر برای استقلالی ها