تاریخ انتشار: 1395/11/14 17:25
کد خبر: 231797

ابهام دوباره در لیست آسیایی استقلال

لیست آسیایی آبی پوشان برای دیدار با السد قطر از سوی AFC با ابهامات و نکات جالب توجهی منتشر شد.
ابهام دوباره در لیست آسیایی استقلال

 لیست آسیایی استقلال از سوی AFC رسما منتشر شد تا در فاصله کمتر از 5 روز تا بازی سرنوشت ساز استقلال برابر نماینده قطر در مرحله حذفی،  تکلیف شاگردان منصوریان در این بازی مشخص شود.

 

غیبت چپاروف برابر السد قطعی شد

هر چند سرمربی استقلال بارها ابراز امیدواری کرده بود تا مشکل بازیکنان صبح روز جمعه حل شود، اما به دلیل اینکه کارت بازی چپاروف صادر نشده بود، نام این بازیکن در لیست آسیایی استقلال قرار نگرفته تا چپاروف حتی در صورت عقد قرارداد رسمی با استقلال، شانس حضور در دیدار سرنوشت ساز با السد را نداشته باشد.

 

حضور پر ابهام چشمی و تیموریان

در لیست استقلال دو نام عجیب حضور دارد؛ روزبه چشمی و آندرانیک تیموریان. این اتفاق در حالی رخ داده که این دو بازیکن نمی توانند در استقلال حضور داشته باشند اما نام آنها با بی دقتی مدیران فدراسیون، در لیست استقلال حضور دارد. در اختلاف میان مدیران استقلال و فدراسیون، مدیران فدراسیون معتقد بودند که از محرومیت استقلال از ماه ها قبل اطلاع داشتند و بی توجهی تنها توسط استقلال صورت گرفته اما حالا شواهد رسمی منتشر شده از سوی AFC نشان می دهد که فدراسیون فوتبال ایران که وظیفه معرفی بازیکنان تیم منصوریان را بر عهده داشت، از این موضوع اطلاعی نداشته و در لیستی که در هفته های گذشته از سوی کمیته بین الملل و احتمالا با امضای دبیرکل به AFC معرفی شده، نام این دو بازیکن رد شده است.

حالا با این سند که AFC منتشر کرده به نظر می رسد هر دو گروه در شاهکار مدیریتی رخ داده، نقش یکسانی داشتند.

شماره 34 به آندو نرسید

شماره 14 استقلال در اختیار باقری بود و تیموریان باید این بار برای حضور در استقلال، شماره جدیدی انتخاب می کرد. هر چند تیموریان هیچگاه نتوانست برای سومین بار پیراهن استقلال را بر تن کند اما لیست آبی ها نشان می دهد که شماره 34 برای این بازیکن انتخاب شده بود که البته این شماره به تیموریان نرسید.

 

چرا استقلال شماره 12 ندارد؟

در لیست منتشر شده از سوی AFC انواع شماره های عجیب و البته متداول حضور دارد. شماره های عجیبی مانند 77،88 و 99 تا شماره ای مانند 74. منصوریان پیش از این گفته بود که شماره 10 را برای شهباززاده خالی نگه داشته تا مهم ترین شماره آبی ها خالی بماند. با این وجود اما استقلال به یک دلیل شماره 12 ندارد؛ مسئولین استقلال عقیده دارند یار دوازدهم آنها، هواداران هستند و به همین دلیل این شماره پیراهن را با تایید منصوریان، به هیچ بازیکنی نمی دهند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36am5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمی دانم منصوریان از کدام اروپا الگوبرداری کرده است