تاریخ انتشار: 1395/11/15 17:39
کد خبر: 231613

فغانی: رسانه ها مرا داور دربی کردند!

داور با تجربه کشورمان به موضوع داوری در دربی84 واکنش نشان داد.
فغانی: رسانه ها مرا داور دربی کردند!

علیرضافغانی در مورد اینکه گفته می شود داور مسابقه استقلال-پرسپولیس در هفته21 لیگ برتر گفت: بنده اطلاعی از این مساله ندارم و هنوز چیزی به من اعلام نشده است. معتقدم این موضوع فقط گمانه زنی رسانه ای است و من در جریان این ماجرا نیستم. طبق قانون و روال همیشگی داور یک مسابقه 48ساعت قبل از مسابقه اعلام می شود و از الان نمی توان در این مورد حرفی زد.

داور برجسته و بین المللی کشورمان در ادامه گفت: کشور ما داوران ارزنده زیادی دارد. از آقای خورشیدی تا حق وردی، همه و همه داوران کاربلد و خوبی هستند که توانایی سوت زدن در دربی را دارند. دپارتمان داوری، داوران شایسته زیادی دارد و تصمیم گیرنده نهایی در این مورد هم خود دپارتمان است.

فغانی در مورد اینکه گفته می شود او تمایلی به سوت زدن در دربی را ندارد گفت: نه، اینطور نیست. این بازی هم مانند بقیه بازی هاست و همان کارهایی را که در بازی های دیگر انجام می دهیم را در این بازی انجام می دهیم و برایم فرقی نمی کند که برای کدام بازی انتخاب شوم. بازهم می گویم تصمیم گیرنده در این مورد دپارتمان داوری است و اگر این وظیفه به من محول شود، باید به طور معمول و عادی کارم را انجام دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlnqy

آخرین اخبار