تاریخ انتشار: 1395/11/15 19:52
کد خبر: 231591

تراکتورسازی به شهباززاده وعده داد/ همه ارکان باشگاه بی‌خبر از محرومیت!

باشگاه تراکتورسازی به مهاجم جدید خود قول داده به زودی مشکل را برطرف خواهد کرد.
تراکتورسازی به شهباززاده وعده داد/ همه ارکان باشگاه بی‌خبر از محرومیت!

سجاد شهباززاده پس از جدایی از تیم فوتبال آلانیااسپور به بمب نقل‌وانتقالاتی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تبدیل شد و باشگاه‌های لیگ برتری برای جذب او خیز برداشتند.

گفته می‌شد او قرار است به استقلال برگردد اما محرومیت باشگاه آبی‌پوش پایتخت از خرید بازیکن باعث شد شهباززاده به دیگر گزینه‌های خود فکر کند و سرانجام به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی اضافه شود اما محرومیت مشابه تراکتورسازی، شهباززاده را به سرنوشت آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی دچار کرد.

شنیده می‌شود مسئولان باشگاه تراکتورسازی به شهباززاده گفته‌اند که این باشگاه مانند استقلال محروم نیست بلکه تعلیق است و به زودی این مشکل رفع خواهد شد.

جالب اینکه تراکتوری‌ها تا شب گذشته (پنج‌شنبه) که برای دریافت ITC شهباززاده اقدام کردند، از محرومیت خود اطلاع نداشته‌اند! با توجه به قوانین سختگیرانه و روند منظم اداری فیفا طبیعتاً حکم محرومیت برای باشگاه تراکتورسازی ارسال شده اما سؤال اینجاست که چگونه مدیران این باشگاه از محرومیت خود بی‌اطلاع بوده‌اند.

ظاهراً عدم تعامل مسئولان امر و مدیران باشگاه تراکتورسازی باعث شده این باشگاه هم مانند استقلال در موعد مقرر نسبت به پیگیری شکایت بازیکنان خارجی و در ادامه جلوگیری از محرومیت خود اقدام نکند و با مشکلی بزرگ در نقل‌وانتقالات مواجه شود. در جدیدترین خبرها آمده است که تراکتورسازی نه‌تنها از نقل‌وانتقالات زمستانی محروم است بلکه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی آینده هم نمی‌تواند برای جذب بازیکن اقدام کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwy56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات احتمالی در ترکیب پرسپولیس برای دیدار با تراکتورسازی
آماده باش به رضاییان