تاریخ انتشار: 1395/11/16 17:09
کد خبر: 231437

بایرامی: مقابل ذوب‌آهن یکصدا حمله و دفاع بودیم

مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال صبا می‌گوید مقابل ذوب‌آهن یکصدا حمله بودند و از دروازه تا خط جلو همه در کسب پیروزی یکدل بودند.
بایرامی: مقابل ذوب‌آهن یکصدا حمله و دفاع بودیم

بایرامی درباره شکست ذوب‌آهن گفت: بازی با تیمی مثل ذوب‌آهن سخت است اما ما از ابتدا تا پایان به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی بودیم و به هیچ چیزی غیر از آن فکر نمی‌کردیم که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم. 

 

وی در ادامه گفت: ذوب‌آهن هم نفوذهای خوبی داشت اما اجازه به هدف نشستن توپ‌هایشان را به آنها ندادیم. در این بازی همه یکصدا حمله و دفاع بودیم، از دروازه‌بان تا مهاجم همه یک دل هستیم تا نتایج نیم فصل اول را با کمک خدا و بچه ها جبران کنیم. از هر فرصتی حتی کوچکترین بهره می‌بردیم و همانطور که شاهد بودید در دقایق پایانی یک گل ارزشمند و سه امتیازی به ثمر رساندیم.

 

او درباره عملکرد خودش و اینکه می‌توانسته در این بازی برای تیمش گلزنی کند می‌گوید: یک هفته‌ای است که به جمع صبایی‌ها اضافه شدم. در هفته قبل تمرین آنچنانی با تیم نداشتم و از همین رو بازی اول را به صورت یار تعویضی به میدان رفتم اما در این هفته در ترکیب اصلی صبا قرار داشتم و حتی یکی، دو فرصت گلزنی هم داشتم که متاسفانه با بدشانسی به بیرون رفت. درست است یک مهاجم با هدف گلزنی به میدان می‌رود اما هر بازیکن اولویتش کسب پیروزی تیمش است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlbd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده شکست پرگل را با اراک تجربه می کند؟