تاریخ انتشار: 1395/11/17 13:03
کد خبر: 231289

کی روش و معمای توهین ها و سکوت مسئولین

در پی توفان جدید کارلوس کی روش که بیشتر از اینکه برای برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش دردسر درست کندصدای هواداران پرسپولیس را درآورده و خودش را در مخمصه گرفتار کرده است.
کی روش و معمای توهین ها و سکوت مسئولین

به گزارش فرتاک ورزشی، حالا خیلی ها خواهان عزل این مربی شدند و از وزارت ورزش پرسیدند چرا به فدراسیون فوتبال دستور نمی دهد کی روش را کنار بگذارد و آرامش را به فوتبال ایران برگرداند؟

منتقدین می گویند کی روش این کارها را می کند که اخراج شود و وزارت ورزش باید ضرر و زیان اخراج این مربی تنش زا را بپردازد تا فدراسیون فوتبال از شر این مربی که حالا دیگر دو برابر فایده اش به فوتبال ایران ضرر می زند، خلاص شود.

اما دیروز وقتی همین نظریه در وزارت ورزش مطرح شد، یک مقام آگاه گفت: «امکان اخراج کی روش وجود ندارد و چون در آستانه انتخابات هستیم، دولت خواهان حفظ کارلوس کی روش است!»

هیچ یک از مقامات رسمی فدراسیون فوتبال این خبر که از دولت دستور مستقیم مبنی بر ضرورت حفظ کی روش دریافت کرده باشند را تایید نمی کنند و تازه اگر مجبور شوند تکذیب هم خواهند کرد اما این مقام آگاه تاکید داشت دستور حفظ کی روش از مقاماتی بالاتر از وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال داده شده و انگار کی روش هم این موضوع را می داند که بیشتر سر ناسازگاری می گذارد و می کوشد پوئن بگیرد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrjna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با تدبیر مشکل برانکو و کی‌روش حل می‌شود

کی روش پرسپولیسی ها را به هم ریخت
وقتی کارلوس از برانکو انتقام می گیرد