تاریخ انتشار: 1395/11/17 16:14
کد خبر: 231246

رجب‌زاده: کسب سهمیه آسیا برای ذوب‌آهن دور از دسترس نیست

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که این تیم شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد.
رجب‌زاده: کسب سهمیه آسیا برای ذوب‌آهن دور از دسترس نیست

مهدی رجب‌زاده در خصوص شکست ذوب‌آهن مقابل صبا اظهار داشت: صبا در این بازی بهتر از ما بود و باید واقعیت را بگویم. آنها هوشمندانه بازی کردند و با انجام یک بازی بسته چشم به ضدحملات داشتند. صبا نیمه اول دو فرصت خطرناک داشت و می‌توانست به گل برسد. آنها درمجموع بهتر از ما بازی کردند. 

رجب‌زاده درمورد از دست دادن جایگاه سومی گفت: ما حتی اگر مساوی هم می‌کردیم جایگاه خودمان را از دست نمی‌دادیم. به هر حال این خاصیت لیگ است و ما 2 امتیاز حساس را در خانه از دست دادیم. من معتقدم ذوب‌آهن شانس خیلی کمی برای قهرمانی دارد و قرار نیست پرسپولیس در 4 بازی ببازد و ما در 4 بازی پشت‌ سر هم برنده شویم. با این حال معتقدم کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست. 

بازیکن تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا کادر فنی ذوب‌آهن به قاسم حدادی‌فر بازی نمی‌دهد، گفت: من با قاسم صحبت کردم و او به من گفت که شرایط خوبی دارد، البته نظر پزشکان این است که قاسم مراحل درمانی را باید به‌ صورت کامل به‌ صورت کامل طی کند. مطمئن باشید «قاسم» به ذوب‌آهن کمک خواهد کرد، ولی نباید فراموش کنیم که از یک مصدومیت سخت حالا آماده شده است و نباید دوباره آسیب ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrwna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: به جایگاه پرسپولیس و تراکتور توجه نداریم