تاریخ انتشار: 1395/11/17 16:47
کد خبر: 231239

برگی‌زر: مظلومی سرمربی پدیده است

مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد می‌گوید ما قبل از سفر به خوزستان به صورت کتبی به مهاجری گفته بودیم که دیگر حاضر به همکاری با او نیستیم.
برگی‌زر: مظلومی سرمربی پدیده است

هادی برگی‌زر درباره اتفاقات پیش آمده در این باشگاه، گفت: طبق اسناد و مدارک موجود در باشگاه من مدیرعامل پدیده هستم و قراردادی که با آقای مظلومی امضا کرده‌ام رسمی و معتبر است. طبق عکسی که در رسانه‌ها منتشر شد که در آن مدیرعامل کل مجموعه پدیده آقای شوشتری و مظلومی بودند صحت حرف من مبنی بر سرمربی بودن پرویز مظلومی مشخص می‌شود. 
 
وی درباره صحبت‌های رضا مهاجری پس از دیدار با استقلال خوزستان، توضیح داد: هر کسی به اندازه شعور و شخصیتش صحبت می‌کند و ایشان هم در حد شخصیت خودشان صحبت کردند. من نباید پاسخگوی صحبت‌های ایشان باشم. 
 
برگی‌زر ادامه داد: زمانی که ما مشغول مذاکره با پرویز مظلومی بودیم تیم در حال سفر به خوزستان بود و ما نمی‌خواستیم که روحیه تیم به هم بریزد و از لحاظ روانی بازیکنان وارد شوک شوند و در خوزستان آسیب ببینیم این در حالی بود که ما پیش از سفر به صورت کتبی به آقای مهاجری اعلام کرده بودیم که دیگر سرمربی باشگاه پدیده نیست. قرارداد ما به صورت رسمی با پرویز مظلومی ثبت شده است. 
 
وی در خصوص تمرین دادن تیم پدیده توسط رضا مهاجری در روز شنبه نیز گفت: سرمربی ما پرویز مظلومی است و آقای مهاجری برای اینکه بخواهد سرمربی بودن خودش را اثبات کند به تمرین رفته و نقش یک هوادار را در تمرین پدیده دارد. ایشان می خواسته از آب گل‌آلود ماهی بگیرد. 
 
برگی‌زر درباره حیدری معاون دادستان مشهد نیز اینگونه صحبت کرد: تایید نکردن سرپرستی وطن‌خواه و همچنین برکناری من از مدیرعاملی باشگاه پدیده توسط ایشان نشان از صحیح بودن صحبت‌های من دارد. آقای حیدری از معدود کسانی هستند که در دو سه سال اخیر با تمام وجود به مجموعه پدیده کمک کردند و من از ایشان متشکرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oneyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی تعهد می‌دهد و در استقلال می‌ماند؟