تاریخ انتشار: 1395/11/22 00:45
کد خبر: 230227

سلطان شش قدم، یک دربی اولی!

سلطان شش قدم، یک دربی اولی!

وحید امیری در بازی برابر تراکتورسازی یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و توانست علاوه بر گل زدن، در این مسابقه بسیار خوب ظاهر شود. او حالا خودش را آماده می‌کند تا در اولین دربی به میدان برود.

پرسپولیس برد شیرینی را در برابر تراکتور به دست آورد.

واقعا بازی خوبی بود و فکر می‌کنم لیاقت این برد را داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم که این اتفاق نیفتاد. مهم سه امتیاز بود که توانستیم با کسب آن فاصله‌مان را در صدر بیشتر کنیم. البته تراکتورسازی هم تیمی پر از مهره بود اما ما کاری کردیم که آنها نتوانستند خودشان را نشان دهند.

با این شرایط پرسپولیس را باید قهرمان لیگ دانست.

هدف ما خیلی بزرگ است و تا قهرمانی قطعی نشود نباید کارمان را تمام شده بدانیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. باید هر بازی را با قدرت ظاهر شویم.

بعد از این بازی به تو لقب سلطان شش‌قدم داده‌اند.

واقعا از این بابت بسیار خوشحال هستم که چنین لقبی به من داده‌اند. امیدوارم بتوانم در هر بازی به تیم کمک کنم تا هواداران هم با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال کامیابی‌نیا را از دست داد.

کمال یکی از مهره‌های تأثیرگذار ما است و جای خالی‌اش حس می‌شود و باید جای خالی او را که البته پر نمی‌شود را یک جوری پر کنیم. البته باید این را هم بگویم که در پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند و امیدوارم بتوانیم جای خالی کمال را پر کنیم.

روز یکشنبه شهرآورد پایتخت را برگزار خواهید کرد.

دربی بازی حساسی است اما برای ما سه امتیاز آن مهم است، هر چند که این بازی برای هواداران هم بسیار مهم است. امیدوارم با سربلندی از آن خارج شویم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

این اولین بار است که در دربی بازی خواهی کرد.

بازیکنان پرسپولیس و استقلال آرزو دارند در شهرآورد باشند و این بازی را ببرند. من در دربی رفت نتوانستم برای پرسپولیس بازی کنم اما تلاش می‌کنم بهترین بازی خودم را در دربی انجام دهم و خوشحالم که اولین دربی‌ام را تجربه می‌کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dndk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبر از ستاره پرسپولیس برای حضور در دربی

پرسپولیس آماده ترین تیم لیگٰ