تاریخ انتشار: 1395/11/23 00:33
کد خبر: 230050

جشن کریس رونالدویی رضاییان در استادیوم آزادی

رامین رضاییان در یکی از پرحاشیه‌ترین فصول فوتبال خود، از شانس ستاره شدن در دربی برخوردار است
جشن کریس رونالدویی رضاییان در استادیوم آزادی

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس که در یکی از پرحاشیه ترین فصول فوتبالی خود به سر می‌برد، در رویای رقم زدن اتفاقی جالب در دربی پیش رو است. رضاییان که دربی رفت را به دلیل تصمیم برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت نشست، به عنوان بازیکنی که در دو دربی گذشته توانسته نقش موفقی از خود به جا بگذارد، اکنون پتانسیل خود را برای موفقیت در دربی هشتاد و چهارم ذخیره کرده است.

 

رضاییان در فصل گذشته در آخرین ثانیه‌های بازی توانست با شوت خود، زمینه ساز گل تساوی مشکی پوشان شود و در دیدار برگشت نیز یکی از گلزنان این تیم در برتری چهار بر دو لقب گرفت. او در فصل جدید اما با تصمیمات اشتباه خود باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ به عنوان مهره ثابت روی او نظر مثبتی نداشته باشد و بر این اساس دربی رفت را از دست داد و از روی نیمکت شاهد عملکرد دیگر هم‌تیمی‌هایش بود.

 

رضاییان در دور برگشت لیگ برتر و در 2 بازی اخیر توانسته مهره تاثیرگذار تیمش لقب بگیرد. تاثیر او در گل اول این تیم در بازی با صبای قم و در ادامه، گرفتن پنالتی و ثبت گل دوم سرخپوشان در سه امتیاز ارزشمند برابر قمی‌ها را رقم زد. در دیدار برابر تراکتورسازی نیز او بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد و اکنون جدال برابر استقلال می‌تواند بزرگترین روز او تلقی شود. رضاییان که اکنون رقبای قدرتمندی در سمت راست پرسپولیس هم در پست دفاعی و هم وینگر پیش روی خود می‌بیند، همواره در تلاش بوده تا تاثیرگذاری خود را به رخ بکشد. باید دید این بار هم شماره 27 پرسپولیس جشن کریس رونالدویی خود را در استادیوم آزادی برپا خواهد کرد یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bma6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه 14 بازی ابتدایی برانکو و منصوریان/ برتری با علیمنصور!