تاریخ انتشار: 1395/11/23 15:56
کد خبر: 229952

مطهری: پرسپولیس روی کاغذ برنده دربی است

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: در دربی پرسپولیس به خاطر شرایطش روی کاغذ برنده است اما این بازی را هیچ وقت نمی‌شود از قبل پیش‌بینی کرد.
مطهری: پرسپولیس روی کاغذ برنده دربی است
حمید مطهری در مورد آخرین وضعیت پیکان بعد از شکست مقابل نفت تهران عنوان کرد: در نیم فصل دوم از 6 بازی نتیجه 4 مسابقه را واگذار کرده‌ایم و این در شرایطی بوده که از لحاظ فوتبالی عملکرد خوبی داشته‌ایم و نگرانی از این بابت وجود ندارد. شاید بازیکنان ما از لحاظ انگیزشی کمی افت داشته‌اند که باید روی این مسئله کار کنیم. به هر حال یکسری از بازیکنان ما جوان هستند و باید مراقب باشند که زود اشباع نشوند.
 
وی افزود: بازیکنان ما باید حس بردن و روح بزرگ داشتن را در خود تقویت کنند. شاید فقط مشکل ما همین باشد چرا که از لحاظ کیفی در سطح خوبی قرار داریم و نتایج کسب شده برای تیمی که این فصل به لیگ برتر آمده خوب است. البته اعتقاد من این است که پتانسیل تیم‌ ما بالاست و می‌توانیم به مراتب بهتر از اینها نتیجه بگیریم.
 
مربی پیکان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش از بازیکنان خارجی خود از جمله جرمی مانزورو و فیصل شایسته که نیم فصل به پیکان آمدند استفاده نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: جرمی بازیکن فرانسوی ما در دیدار با تراکتورسازی 20 دقیقه‌ای بازی کرد اما بعد از آن دچار بیماری عفونی شد و هنوز شرایط تمرین کردن پیدا نکرده است. او بازیکن با کیفیتی است و در صورت بهبودی به کار تیم می‌آید اما فیصل شایسته از نظر بدنی آمادگی لازم را ندارد و برای قرار گرفتن در ترکیب پیکان هنوز خیلی کار دارد.
 
بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین با اشاره به دربی 84 گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و شرایط تیم‌ها در جدول تاثیر چندانی در این بازی ندارد. تجربه دربی را دارم و اعتقادم این است تیمی که از نظر روحی و روانی و همچنین هماهنگی شرایط بهتری داشته باشد برنده میدان می‌شود. هر چند من اوضاع پرسپولیس را خیلی خوب می‌بینم و این تیم از هر نظر شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها اعتقاد دارند منصوریان در دربی 84 مانند دربی 83 به دنبال بازی تدافعی و نباختن است، گفت: هر مربی استراتژی خاص خود را دارد و بر اساس داشته‌هایش ترکیب و تاکتیک تیمی‌اش را انتخاب می‌کند. با توجه به شرایط بهتری که پرسپولیس دارد طبیعی است استقلال به بازی بسته و استفاده از ضدحملات رو بیاورد. نمی‌شود این بازی را از قبل پیش‌بینی کرد چرا که ممکن است در زمین مسابقه اتفاقاتی رخ دهد که در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته باشد. فقط می‌توان گفت پرسپولیس به خاطر شرایط بهترش روی کاغذ برنده است.
 
مطهری خاطرنشان کرد: در اکثر دربی‌ها مربیان احتیاط را در دستور کار خود قرار می‌دهند و نمی‌شود این موضوع را منکر شد و در خیلی از بازی‌ها هم شرایط تاکتیکی در زمین حکمفرما نیست. امیدوارم در دربی 84 فوتبال برنده باشد و نتیجه هر چه باشد تماشاگران از فوتبال لذت ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e5no

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی خطرناک با کامیابی نیا درباره دربی