تاریخ انتشار: 1395/11/24 15:02
کد خبر: 229734

دلالان بلیت دربی دستگیر شدند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کسانی که اقدام به فروش بلیت در بازار سیاه کردند از قبل بلیت خریده‌اند و با هماهنگی با نیروی انتظامی چند دلال نیز دستگیر شدند.
دلالان بلیت دربی دستگیر شدند

سعید فتاحی در خصوص جو ورزشگاه آزادی در فاصله 2 ساعت تا هشتاد و چهارمین دربی پایتخت گفت: خدا را جو ورزشگاه خوب است و تماشاگران نیز در حال ورود به ورزشگاه هستند. بررسی که انجام دادم ترافیک جلوی ورزشگاه نیز روان است و امیدوارم تماشاگران زودتر به ورزشگاه بیایند تا دچار مشکل نشوند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بلیت فروشی حضوری نداریم و فقط 400، 500 بلیت برای تماشاچیان که از شهرستان به تهران آمدند در نظر گرفته شده که آن هم به صورت دستی یا کاغذی فروخته نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که در بیرون ورزشگاه بلیت دستی فروخته می‌شود، گفت: بلیت‌هایی که در بیرون ورزشگاه در حال فروخته شدن است دستی و کاغذی نیست و شرکت مسئول این کار با گرفتن پول و کدملی از طریق سامانه برای آنها بلیت صادر می‌کند. این تعداد نیز همانطور که توضیح دادم حدود 400 ، 500 بلیت است و سامانه صبح امروز بسته شده است.

فتاحی در خصوص بازار سیاه بلیت فروشی در بیرون ورزشگاه گفت: کسانی که اقدام به این کار می‌کنند از قبل بلیت خریده‌اند. با هماهنگی با نیروی انتظامی پیگیر این مسئله هستیم و چند دلال نیز دستگیر شده‌اند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص احتمال درگیری میان تماشاگران دو تیم در طبقه دوم ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است. ذات فوتبال مبارزه و کری‌خوانی است. همانطور که می‌بینید ما در روبروی جایگاه، طبقه پایین و بالا میان هواداران دو تیم با نیروی انسانی تفکیک و جداسازی ایجاد کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس بلیت مخصوص جایگاه تماشاچیان استقلال را خریداری کرده‌اند، گفت: در بازی رفت این اتفاق افتاد اما ما نمی‌توانیم در هنگام بلیت فروشی تشخیص بدهیم هوادار کدام تیم در حال خریدن بلیت است. امیدوارم این بازی این اتفاق نیفتد . 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با تاکید بر شماره‌گذاری صندلی‌های طبقه دوم از سال آینده، خاطرنشان کرد: صندلی‌های طبقه بالا از سال آینده شماره‌گذاری خواهد تا مشکلات حل شود.

فتاحی در پایان در خصوص احتمال بلیت فروشی حضوری در صورت پر نشدن ورزشگاه گفت: بعید می‌دانم با توجه به هوادارانی که در حال حاضر ورزشگاه حضور دارند این اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgzbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی کوچک پایتخت، اینبار با شرایط خاص!

کوروش خزایی: از مسئولیت ۲۸ ساله ام استفعا دادم، تا شاهد بی عدالتی نشوم
خبر بسیار دردناک،تکان دهنده و تاسف بار برای فوتبال ایران