تاریخ انتشار: 1395/05/08 15:02
کد خبر: 271235

فیض اللهی: بختیاری زاده به خوبی تیم را به هماهنگی لازم رسانده است

مهاجم نفت مسجد سلیمان گفت: باید از آقای سهراب بختیاری زاده بخاطر کمکهایش به بازیکنان تشکر کرد.
فیض اللهی: بختیاری زاده به خوبی تیم را به هماهنگی لازم رسانده است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سجاد فیض اللهی مهاجم نفت مسجد سلیمان در خصوص تمرینات این تیم گفت: جمعه هفته قبل راهی اردوی تهران شدیم و خداروشکر همه چیز اعم از خوابگاه و ... برایمان فراهم است و باخیال راحت تمرین می کنیم.

وی ادامه داد: تمریناتمان در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر آقا سهراب برگزار می شود و بازیکنان تستی از جوانان و امید در تیم بودند و آقا سهراب از آنها تست گرفت و خوب های این دو رده به تیم بزرگسالان اضافه شدند.

وی در خصوص بازی های تدارکاتی نفت مسجد سلیمان گفت: خداروشکر بازی های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی با نفت تهران و راه آهن می تواند برای هر باشگاهی بازی بزرگی باشد و در این دو بازیکن با عملکردی مناسب توانستیم سربلند از بازی بیرون بیاییم.

نمازی افزود: مقابل نفت تهران در دو نیمه ی 45 دقیقه ای ظاهر شدیم و آقا سهراب در نیمه ی اول از بازیکنان مدنظرشون استفاده کردند و در نیمه ی دوم نیز به جوان تر ها میدون دادند که در پایان موفق شدیم 2-1 بازی را ببریم.

وی در پایان گفت: دیروز هم با راه اهن تهران بازی کردیم  که در سه وقت 35 دقیقه ای موفق شدیم بانتیجه 4-2  این تیم را شکست دهیم و در بازی های تدارکاتی آقا سهراب را روسفید کنیم. امروز صبح نیز به بابل سفر کردیم و شنبه قصد داریم با خونه به خونه بازی دوستانه انجام دهیم و یکشنبه نیز برای تست پزشکی به مرکز ایفمارک خواهیم رفت.

مصاحبه: حسین پنبه کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kabr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتابک نمازی: با وجود دیر بسته شدن تیم، نتایج فوق العاده ای را کسب کردیم