تاریخ انتشار: 1395/11/24 19:03
کد خبر: 229658

برانکو: متاسفم که در بزرگترین بازی لیگ باختیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید ناراحت است که تیمش در بزرگترین بازی لیگ ایران شکست خورده است.
برانکو: متاسفم که در بزرگترین بازی لیگ باختیم

برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست سه بر دو تیمش برابر استقلال در داربی ۸۴ گفت: یک بازی بسیار خوب و زیبا را دیدیم.

او افزود: شاهد یک داربی درخشان با گل‌ها و شانس‌های گل زیاد بودیم. به استقلال بابت بردشان تبریک می‌گویم و از هواداران و بازیکنانم تشکر می‌کنم به خاطر خواست و میل به بردی که در آنها بود. با احساسات زیادی آنها بازی کردند و هیچ ایرادی نمی‌توانم از آنها بگیرم. از هواداران هم ممنونم که در باخت هم بزرگ بودند و فقط متاسفم که در بزرگترین بازی لیگ ایران نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از هواداران بابت تشویق‌هایشان ممنون هستم. مطمئنم هستم با کمک هواداران به هدفی که می خواهیم می‌رسیم. خودتان دیدید که داربی همین شکلی است و هر شانسی می‌تواند گل شود. فوتبال است. نیمه دوم یک گل داشتیم و شان‌ های زیادی داشتیم و جلوی دروازه حریف خیمه زده بودیم ولی زمان کافی برای مساوی کردن نبود. بار دیگر عذرخواهی می‌کنم بابت اینکه نتوانستیم ببریم.

برانکو درباره تعداد کم تعویض‌هایش در این بازی، گفت: یک تعویض کردیم چون می‌خواستم حمله را تقویت کنم و نیازی به دیگر تعویض‌ها نبود. هم سروش، محسن و امیری خوب بودند و می‌شد شاید فقط نریمان جهان را بازی دهم اما نیمه دوم کلا توپ روی هوا بود.

برانکو درباره غیبت کامیابی‌نیا در بازی بعدی پرسپولیس، عنوان کرد: کامیابی‌نیا بازیکن مهمی برای ماست و مجبوریم بدون او بازی کنیم. به جرات می‌توانم بگویم که او از بهترین‌های ما در لیگ بوده است. البته قبول ندارم جای او خالی بوده است و حسین ماهینی در این پست خیلی خوب بازی کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در دفاع چپ مشکل داشت، بیان کرد: خودتان می‌دانید استقلال تیم خوبی است. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند ولی طبیعی است که از یک طرف حمله می‌شود. در زمان گل سوم شش بازیکن ما بودند و فقط کاوه رضایی بود. شاید نیاز باشد که احمدزاده به پست جدیدش عادت کند. او اشتباه خاصی نداشت. نمی‌شود که فقط احمدزاده دفاع کند. تیم حریف هم در این موقعیت خیلی خوب کار کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره تعداد بالای گل خورده تیمش در این بازی نسبت به کل لیگ و دلیل شکست تیمش گفت: به هرحال این مسابقات هست و این اتفاقات هم رخ می دهد. به جز گل‌هایی که زدند، استقلالی‌ها شانس دیگری نداشتند. آنها موقعیت‌های خطرناکی بدست نیاوردند.

او درپاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد تیمش به داوری معترض بود و نظرش راجع به دعوای سید جلال و رحمتی چیست، گفت: من نمی‌دانم آن درگیری برای چه بود. به هرحال رحمتی هم یک تقصیری داشته که اخراج شده است. فکر می‌کنم تیم ما آمادگی برای این بازی داشت. من دیروز هم گفتم استقلال تیم خوبی است و داربی معیار خاصی ندارد. مهم این است که داربی بازی خوبی بود و این بار استقلال بهتر بود.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که چه حرکت اشتباهی کرد که تیمش شکست خورد، گفت: درباره اشتباه‌های اینجا صحبت نمی‌کنیم. بازی را آنالیز می‌کنیم و این مسئله در رختکن خواهد بود. تکرار می‌کنم این داربی است و برخی جزئیات حساس را بازیکنان رقم می‌زنند. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانم بگیرم و مطمئنم که خواست آنها در سطح بالا بوده و دوست داشته‌اند تا پیروز شوند. ما یک تیر دروازه زدیم و شانس‌های خوبی داشتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgz8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



در غیاب سه بازیکن اصلی؛ رضائیان به ترکیب پرسپولیس بازگشت!