تاریخ انتشار: 1395/11/25 16:00
کد خبر: 229452

چینی: پرسپولیسی‌ها در دربی عصبی بودند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر پس از پایان بازی با پرسپولیس در رختکن شادی زیادی کردیم، دلیلش هواداران بود.
چینی: پرسپولیسی‌ها در دربی عصبی بودند

علی چینی درباره برتری 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: علیرضا منصوریان پس از پایان بازی با السد قطر، جلسات متعددی را برای آنالیز پرسپولیس گذاشت و کاملاً به نقاط ضعف و قوا حریف آگاه بودیم. بازیکنان نکات مورد نظر منصوریان را در زمین پیاده کرده و راه‌های نفوذ پرسپولیسی‌ها را بسته بودند. خدا را شکر به پیروزی رسیدیم و نتیجه زحمات‌مان را دیدیم.

وی در مورد اینکه تصور می‌کردند که پرسپولیس را شکست دهند، تصریح کرد: چرا تصور نمی‌کردیم؟ اگر آنها پرسپولیس بودند، ما هم استقلالیم. ما سختی‌های زیادی کشیدیم و روزهای پرمشقتی گذراندیم. دربی برای هواداران ما خیلی مهم بود. اگر پس از پایان بازی در رختکن شادی کردیم، دلیلش به خاطر حساسیت‌های بازی بود. اگر آنها هم ما را شکست داده بودند، چنین حالی داشتند. جا دارد از کسانی که در روزهای سخت پشت ما بودند، تشکر کنم. هوادارانی که پشت ما را خالی نکردند و امروز نتیجه حمایت‌های خود را دیدند.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص ناراحتی سیدجلال حسینی از وقت تلف کردن سیدمهدی رحمتی گفت: رحمتی در این فازها نیست که الکی خودش را روی زمین بیاندازد. اگر سیدجلال حسینی خودش را روی زمین می‌انداخت، مهدی رحمتی این واکنش‌ها را نشان نمی‌داد. در مجموع پرسپولیسی‌ها در این بازی عصبی بودند.

چینی درباره قضاوت علیرضا فغانی تصریح کرد: ما هیچ وقت در مورد داوری اظهارنظر نمی‌کنیم، اما فکر کنم گل دوم حریف خطا بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39evox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفیعی یک گل و دیگر هیچ