تاریخ انتشار: 1395/11/25 23:48
کد خبر: 229339

موضوع رضاییان درون خانوادگی است/گزینه های خارجی را هم مدنظر داریم!

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:سرمربی تیم از مدت ها قبل لیست نفرات خود را به باشگاه داده است
موضوع رضاییان درون خانوادگی است/گزینه های خارجی را هم مدنظر داریم!

محمدرضا زادمهر درباره شکست تیمش در دربی هشتادوچهارم اظهار داشت:

    ابتدا جا دارد از تماشاگران مان تشکر کنم که در یک هوای سرد پرسپولیس را تنها نگذاشته اند. بازی دیروز نشان داد که حرف های عده ای که می گفتند دو تیم به مهمانی رفته اند تا مساوی شوند درست نبوده آنها صحبت ها در شأن مربیان و بازیکنان دو تیم نبود.

وی افزود:

    آنچه مهم بود بچه های ما تلاش کردند و در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی یکی از بهترین نمایش های پرسپولیس را دیدیم ولی فوتبال ۹۰ دقیقه است. ما پارسال در بازی با نفت سر همین مساله ضرر کردیم. استقلالی ها سه موقعیت داشتند که نهایت بهره را بردند. اتفاق خوب این بود که در پایان بازی طرفداران پرسپولیس به رغم ناراحتی از شکست تیم خود را تشویق کردند. ما باید از حالا به فکر لیگ قهرمانان آسیا باشیم و بازیکنان مان فراموش نکنند که فوتبال ۹۰ دقیقه است و با یک گل اختلاف کار تمام نمی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:

    این جذابیت فوتبال است که یک بار ما می بریم و یک بار آنها. مگر استقلال یک بار ۲برصفر جلو نبود و با ۳ گل ایمون زاید شکست نخورد؟ ما از بچه هایمان راضی هستیم زیرا همین حالا ۱۰ امتیاز از استقلال جلوتر هستند. استقلال دوندگی بیشتری داشت و به برد رسید.

زادمهر درباره مغرور بودن بازیکنان پرسپولیس گفت:

    من قبول ندارم که نفرات ما مغرور بودند. شرایط بازی به گونه ای شد که تمرکز تیم مان بهم خورد و به فوتبال مستقیم رو آوردیم. به هرحال طبیعی است که گاهی یک تیم روز خوبش نباشد.

محمدرضا زادمهر درباره مسایل حاشیه ای بازی و درگیری سیدجلال حسینی و رحمتی و همچنین رفتار عجیب رضاییان پس از تعویض تصریح کرد:

    نمی خواهیم آرامش تیم مان را بهم بزنیم. مسلما در باشگاه به همه این مسایل رسیدگی می شود اما اجازه بدهید موضوعات درون خانوادگی به بیرون نیاید و در همان خانواده حل و فصل شود.

زادمهر درباره فسخ قرارداد دو بازیکن اوکراینی گفت:

    این اتفاق با نظر کادر فنی صورت گرفت . همانطور که جذب آنها هم با نظر کادر فنی بود.

محمدرضا زادمهر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برانکو نفرات جدیدی را خواسته است گفت:

    آقای برانکو چند وقت پیش لیست نفرات خود را به باشگاه داد. روی نفرات داخلی و خارجی کار می کنیم اگر ببینیم بازیکن ایرانی زیر ۲۳ سال خوب که به درد پرسپولیس می خورد پیدا شده است او را جذب می کنیم. گزینه های خارجی را هم مدنظر داریم. نگاه دیگر ما برای سال آینده است. زیرا دو ماه دیگر بازی ها تمام می شود و ما باید از حالا به فکر بستن تیم فصل آینده خود باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onjqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشن کریس رونالدویی رضاییان در استادیوم آزادی