تاریخ انتشار: 1395/11/27 15:56
کد خبر: 228992

اس.خوزستان تیم یک نیمه‌ای لیگ برتر

استقلال خوزستان تیمی است که یک نیمه رویایی فوتبال بازی می کند و در نیمه دوم همه بازی را به تیم حریف می دهد.
اس.خوزستان تیم یک نیمه‌ای لیگ برتر

 استقلال خوزستان روز گذشته در حالی برابر پیکان ٤-٣ شکست خورد که در نیمه اول ٢-٠ پیروز شده بود اما در نیمه دوم بازی را به حریف داد.

 

اینکه زمین نامناسب بوده، بهانه ای بیش برای بازیکنان این تیم نیست، استقلال خوزستان به تیم یک نیمه ای تبدیل شده است و مشکلش فنی نیست و بازیکنانش از نظر بدنی کم آوردهاند.

 

انها در بازی با پدیده در نیمه اول مالک همه چیز بودند، یک گل زدند و چندین بار دروازه حریف را تهدید کردند، اما در نیمه دوم مساله فوق کرد، پدیده موفق شد بک مل بزند و دو بار دروازه استقلال خوزستان لرزید و محمد طیبی در قانیه های پایانی گل برتری را زد تا شاگردان پورموسوی با خوش شانسی پیروز شوند.

 

این روند در بازی باصنعت نفت ادامه یافت، آنها نیمه اول یک گل زدند و چندین موقعیت خراب کردند اما در نیمه دوم سراپا دفاع بودند و درخشش شیخ ویسی باعث شد با یک گل پیروز شوند.

 

ابی های اهواز روز گذشته نیز نیمه اول را ٢-٠ پیروز از میدان بیرون آمدند اما ٤ گل در نیمه دوم دریافت کردند، مطمئنا پورموسوی باید فکری به حال خط دفاعی اش بکند و همچنین برای وضعیت بدنی تیمشان چاره ای بیندیشد.

 

شاید این باخت تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان بی پول استقلال خوزستان نداشته باشد و آنها نه سقوط می کنند و نه قهرمان می شوند اما در بازی های آسیایی و بازی کردن اینگونه با این خط دفاعی و نیروی بدنی می تواند پیامدهای بدی برای این تیم داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wraax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: پرسپولیس در لیگ برتر بی نظیر است