تاریخ انتشار: 1395/05/09 10:58
کد خبر: 271113

فکری: لیست بازیکنان نساجی پر شده است/ خروج از تیم ممنوع!

سرمربی تیم نساجی مازندران با تأکید بر اینکه ما تیم بسیار خوب و یک‌دستی داریم، گفت: تیم نساجی مازندران تکمیل شده و انتظارات ما را برآورده می‌کند.
فکری: لیست بازیکنان نساجی پر شده است/ خروج از تیم ممنوع!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمود فکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگارانبا اشاره به علت نارضایتی هواداران تیم نساجی مازندران، اظهار کرد: هواداران این تیم انتظاراتی دارند که ما هم به آنها حق می‌دهیم اما باید در نظر داشت که این تیم شکل تازه‌ای به خود گرفته است و نیاز به زمان دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ما بازی را دیر شروع کردیم و این چیز طبیعی است که تیم حالت روان و خوب بازی نکند اما قطع بر یقین هفته به هفته این تیم بهتر می‌شود.

سرمربی تیم نساجی مازندران با تأکید بر اینکه ما تیم بسیار خوب و یک‌دستی داریم، تصریح کرد: طرفداران نساجی مازندران باید کمی صبور باشند و حمایت‌مان کنند که امیدواریم در آینده نتایج خوبی به‌دست آوریم.

این مسؤول با اعلام اینکه لیست تیم نساجی مازندران تکمیل شده و انتظارات ما را برآورده می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کسی از لیست خارج نمی‌شود در غیر این صورت اگر شرایطی به وجود آید شاید بتوانیم از عباس‌زاده استفاده کنیم.

فکری با اشاره به حاشیه‌هایی درباره استفاده تیم نساجی از پیراهن آبی، گفت: پیراهن تیم نساجی قائم‌شهر قرمز است اما کمی در بحث تدارکات و سفارش به تولیدی این هماهنگی به‌وجود نیامد تا بتوانیم پیراهن قرمز تهیه کنیم.

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdelj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم‌های انگلیسی به دنبال بازی با پرسپولیس