تاریخ انتشار: 1395/12/01 16:24
کد خبر: 228054

تساوی آمارهای استقلال در بازی افتتاحیه

آبی پوشان برای اولین بار در دیدار افتتاحیه خود در لیگ قهرمانان به مصاف یک نماینده امارات می روند.
تساوی آمارهای استقلال در بازی افتتاحیه

دیدار استقلال برابر الاهلی امارات هفتمین حضور آبی های تهرانی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود. استقلال پیش از این 6 مرتبه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و اما هیچگاه در این دیدارها برابر تیم های اماراتی بازی افتتاحیه خود را برگزار نکرده است.

 

6 دیدار افتتاحیه استقلال تا به امروز برابر تیم های عربستانی و قطری بوده و دیدار با الاهلی برای آبی های تهرانی اولین تقابل با یک تیم اماراتی در هفته اول لیگ قهرمان به شمار می رود. آبی پوشان در این 6 دیدار دو برد، دو تساوی و دو شکست به دست آوردند و 8 گل زده و 8 گل خورده نیز در کارنامه استقلال در روز اولی دور گروهی به چشم می خورد.

 

نکته جالب توجه درباره بردهای استقلال در روز اول این مسابقات این است که آبی ها هر دو برد خود را در دیدارهای خارج از خانه به دست آوردند و موفق شدند الریان قطر و الاهلی عربستان را در خانه حریفان شکست دهند.

 

هر چند آمار برای آبی ها در بازی های افتتاحیه لیگ قهرمانان از همه نظر مساوی است اما روند خوب شاگردان منصوریان در لیگ و نتایج خوب منصوریان با نفت تهران در فصول گذشته در لیگ قهرمانان آبی ها را برای شروع خوب در این مسابقات امیدوار کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6ad5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش شکست السد در جیب استقلالی ها