تاریخ انتشار: 1395/12/01 18:13
ذوب و العین با سرمربی های جدید
کد خبر: 228030

تکرار نبرد پلی آف با عبدالرحمن و رجب‌زاده

دو تیم ذوب آهن و العین در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که سرمربی های دو تیم نسبت به دو رویارویی قبلی آنها تغییر کرده است.
تکرار نبرد پلی آف با عبدالرحمن و رجب‌زاده

سال گذشته تیم ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 1 مغلوب حریف اماراتی خود شد. ذوب آهنی با ارائه یک بازی قابل قبول در دور رفت موفق به کسب تساوی 1 بر 1 شدند اما در بازی برگشت 2 بر صفر نتیجه را فولاد شهر واگذار کردند تا آخرین تیم ایرانی نیز از مسابقات آسیایی کنار رود.

تغییر در کادر فنی دو تیم

در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو تیم در یک گروه قرار گرفته اند و در اولین دیدار در شرایطی باید به مصاف هم بروند که هر دو تیم تغییراتی را در کادر فنی خود ایجاد کرده اند.

در تیم ذوب آهن یحیی گل محمدی پس از نتایج ضعیف این تیم در ابتدای فصل از کار کنار گذاشته شد تا مجتبی حسینی سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. در سوی مقابل نیز اتفاق مشابهی برای سرمربی العین رخ داد و نزدیک به یک ماه پیش بود که زلاتکو دالیچ علیرغم کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، با فشار هواداران از کار کنار گذاشته شد تا زوران مامیچ جایگزین او شود. از زمان حضور مامیچ روی نیمکت مربیگری العین آن ها در 7 مسابقه به میدان رفته اند که سه پیروزی، سه شکست و یک تساوی حاصل کار آن ها بوده است.

تجربه در جدال با جوانی

در 7 دیدار اخیر العین عمر عبدالرحمن 25 ساله در کنار لوکاس فرناندز مهاجم 22 ساله برزیلی این تیم، هر کدام باز زدن 4 گل نقش کلیدی در تفکرات مامیچ داشته اند و در اردوی تیم ذوب آهن نیز مهدی رجب زاده هافبک باتجربه این تیم در کنار مرتضی تبریزی و احسان پهلوان می توانند چهره های شاخص میدان لقب گیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6ag5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رجب زاده:ذوب آهن مستحق شکست بود