تاریخ انتشار: 1395/05/09 16:10
کد خبر: 271047

استعفای سرمربی تیم لیگ برتری آذرخش/ برای تمرین، توپ هم نداشتیم!

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از سمت خود کناره گیری کرد
استعفای سرمربی تیم لیگ برتری آذرخش/ برای تمرین، توپ هم نداشتیم!

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی، مهدی روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس امروز به دلیل مشکلات شدید تیم و بدقولی مسئولان در قبال تعهدات خود استعفا کرد و در تمرین ها شرکت نکرد.

روزپیکر در این باره به ایسنا گفت: وضعیت تیم بعد از این که تمرین را شروع کردیم، روز به روز بدتر شد. من هم استعفا کردم تا فردا شرمنده هواداران نشوم چون آن ها از من نتیجه می خواهند. مسئولان نیز حتی در بازی های تیم حاضر نمی شدند. آن ها مدام امروز و فردا می کردند. با این شکل خسته شدیم.

وی افزود: یک استان هرمزگان است و یک تیم آذرخش اما حمایت نمی شویم. مدیرعامل هم از مسئولان بدتر. اداره کل ورزش و جوانان استان نیز تنها قول می دهد. نمی دانم استان های دیگر به چه شکل است اما در هرمزگان در حرف ۲۰-۳۰ میلیارد پول داریم اما در عمل هزار تومان هم نه. همیشه قول می دهند که بیا شروع کن اما کسی جلو نمی آید. قرار بود دو روزه مطالبات را بدهند اما متاسفانه ۱۰ روز از قولشان گذشته است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه حتی شرایط نرمال عادی تمرین را هم نداریم، افزود: هیچ تیم لیگ برتری سراغ ندراید که با چهار توپ تمرین کند و کاور و آب معدنی نداشته باشد! حتی تیم های لیگ پایین هم این مشکل را ندارند. استان هرمزگان رشته های دیگر مثل والیبال و فوتبال دارد. نمی دانم شاید ما تیم محلی هستیم که به لیگ برتر آمدیم و با ما لج کرده اند. شاید چون این را ثابت کردیم، برای بعضی ها گران تمام شده است. در حال حاضر تیم لیگ دو فوتبال هرمزگان در تهران تست می گیرد اما تیم فوتسال ما برای تمرین هم مشکل دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6dea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی رعدی سرمربی شهروند ساری شد