تاریخ انتشار: 1395/05/09 16:14
کد خبر: 271046

نوروزی: تراکتورسازی در گرمای وحشتناک آبادان اذیت خواهد شد

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که تیمش با حمایت هواداران و گرمای شهر آبادان می‌تواند تراکتورسازی را شکست بدهد
نوروزی: تراکتورسازی در گرمای وحشتناک آبادان اذیت خواهد شد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، رضا نوروزی درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خوب و پُرمهره‌ای است و با توجه به اینکه در هفته اول به برد نرسید، برای شکست دادن تیم ما به آبادان آمده است. البته ما هم صنعت نفت هستیم و در زمین خودمان بازی می‌کنیم. ما اینجا از حمایت هواداران بهره می‌بریم و می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: قطعاً تراکتورسازی از لحاظ بازیکن وضعیت بهتری نسبت به ما دارد، ولی صنعت نفت هم تیم یکدستی است که بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در اختیار دارد. برگ برنده ما در این بازی هواداران هستند که هیچ وقت تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند. در ضمن تراکتورسازی قطعاً در گرمای وحشتناک آبادان اذیت خواهد شد و ما با استفاده از این شرایط می‌توانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

نوروزی در خصوص وضعیت خودش گفت: من یک هفته قبل از شروع لیگ به تیم اضافه شدم و هنوز نیاز به زمان دارم تا به بهترین وضعیت برسم اما شرایط بدی ندارم. امیدوارم مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام داده و در این بازی گل بزنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5bdb

آخرین اخبار