تاریخ انتشار: 1395/12/03 17:13
کد خبر: 227618

ربیع‌خواه یا فرشاد در سمت چپ دفاعی؟

با مسمومیت حسین ماهینی در آستانه جدال با الهلال، برانکو ایوانکوویچ به دنبال یافتن جایگزینی برای این بازیکن در سمت چپ دفاعی تیمش است.
ربیع‌خواه یا فرشاد در سمت چپ دفاعی؟

حسین ماهینی که به دلیل مسمومیت جدال با الهلال را از دست داد، ساعاتی قبل از این بازی خلا بزرگ تاکتیکی در جناح چپ این تیم ایجاد کرده است. 

 

با خروج نام این بازیکن از لیست پرسپولیس برای بازی با الهلال، اکنون برانکو به دنبال جایگزین کردن بازیکنی در سمت چپ دفاعی تیمش است. پیش از این فرشاد احمدزاده در سه دیدار اخیر در این پست برای پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد پرنوسانی برخلاف حضورش در خط میانی از خود ارایه داد. در صورتی که برانکو خواهان استفاده مجدد از این بازیکن در سمت چپ دفاعی تیمش باشد، بار دیگر رامین رضاییان به عنوان وینگر راست به میدان خواهد رفت و صادق محرمی در سمت راست دفاعی به بازی خواهد پرداخت.

 

محسن ربیع خواه، دیگر گزینه برانکو برای حضور در سمت چپ دفاعی است که نیم فصل اول و پیش از مصدومیت تجربه مناسبی از خود در این پست به جا گذاشته بود. ربیع خواه در بازی قبلی مقابل سپاهان در غیاب کامیابی نیا به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت و در دقایق پایانی به دلیل کشیدگی همسترینگ از ترکیب خارج شد. او البته مشکلی برای همراهی سرخپوشان نخواهد داشت و باید دید در نهایت برانکو ایوانکوویچ از بین فرشاد احمدزاده و محسن ربیع خواه به کدام بازیکن در سمت چپ دفاعی اعتماد خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrj8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباه برانکو در دربی برابر سپاهان عیان شد