تاریخ انتشار: 1395/12/03 19:31
کد خبر: 227583

عباسی:آجورلو شو اجرا می کند

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: عاقلان می دانند که تراکتورسازی خرابه بوده یا نه.
عباسی:آجورلو شو اجرا می کند

سعید عباسی درباره حواشی اخیر باشگاه تراکتورسازی و انتقاداتی که به مدیریت وی وارد شده است اظهار داشت: اگر هواداران تراکتورسازی نگران هستند این نگرانی ها را بایاد مدیریت کنونی رفع  کند. بنده دو سال در آنجا بودم و انگار باید 20 سال خدمات بعد از مدیریت بدهم. ایران خودرو هم اینگونه خدمات نمی دهد. آقای آجورلو صحبت هایی را مطرح کرده که البته اگر حرف های مطرح شده مستند باشد بنده هم مستندات زیادی دارم.

وی درباره این گفته آجورلو که تراکتورسازی را خرابه تحویل گرفته است بیان داشت: عاقلان می دانند ایشان در گذشته هم در باشگاه های دیگر کار کرده بود و تا جایی که من می دانم چندین باشگاه بیچاره شده اند. آقای آجورلو به خاطر عدم  حضورشان در تبریز این مشکلات را ایجاد کردند و دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شد. پشت سر بسیاری از این صحبت های قشنگ مسایل مختلفی خوابیده است. بنده در زمان حضورم در سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی به تمام تمرینات تیم می رفتم و نفس به نفس بازیکنان بودم. شما می توانید از آقای قلعه نویی این موضوع را بپرسید. اینکه هر مدیری برود و یکسری کم و کاستی در باشگاه باقی بماند کاملا طبیعی است اما وقتی بنده باشگاه را تحویل گرفتم یک ریال به من ندادند و با بحث اسپانسرها کار را جلو بردند. همین 3090 را در دوره بنده به باشگاه آوردیم. بنده روزی هم که خواستم بروم دو و نیم میلیارد در حساب باشگاه گذاشتم تا با بازیکنان طلبکار تسویه حساب شود چرا  این کار نکردند. من هم حرف زیاددارم اگر ایشان یک بند بگوید من 10 جواب می دهم. مردم فکر می کنند من می خواهم با این صحبت ها ایشان را خراب کنم اما هدف فقط طرح واقعیات است.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی افزود: در دوره بنده با بازیکنان مختلف مثل آرفی، آل نعمه و ... که از گذشته به جا  مانده بودند تسویه حساب شد. حدودا 25 نفر را تسویه حساب کردند. چرا وقتی بنده از راس باشگاه کنار رفتم به من زنگ نزدند تا بپرسند کجای کار اشکال دارد و چه باید کرد؟ حالا من مقصر هستم؟ یک نفر در باشگاه نبوده که انگلیسی بلد باشد. خود ایشان هم بلد نبوده است. باز هم من مقصرم؟ در دوره ما در بحث TMS بهترین باشگاه معرفی شدیم. شما می توانید از آقای تاج بپرسید. من با مستندات جواب می دهم. روزی که به باشگاه آمدم مالیات تیم از سال 89 تا سال 92 را پرداخت کردم.

عباسی خاطرنشان کرد: اگر قرار است هر سری که یک مدیر می رود بگوید من خرابه تحویل گرفتم سنگ روی سنگ بند نمی شود. ایشان (آجورلو) آنقدر هل بود که باشگاه را بگیرد که یادش رفت کارهای اداری و مالیاتی را انجام دهد. منظورشان از خرابه شاید انبار ضایعات تراکتورسازی باشد که پشت باشگاه قرار دارد. شاید ایشان مسیر را اشتباه رفتند به جای اینکه سمت چپ به سوی باشگاه بروند سمت راست به طرف آن خرابه رفتند.

وی اذعان داشت: اگر بخواهیم یک موضوعی را حل کنیم نباید دنبال این برویم که در زمان فلان مدیر خرابه درست شد و همه تقصیرات را گردن دیگران بیندازیم. ایشان از زمان تصدی مدیرعاملی باشگاه هیچ ارتباطی با هیات مدیره نداشت یا در عمان بود و یا در ترکیه و یا با ساختمان پلاسکو عکس می گرفت.

عباسی درباره مطالبات تونی اولیویرا گفت: این طلب مربوط به سال 91 است. در دوره بنده دو سری با ایشان تسویه حساب شد. یکی مربوط به دوران آقای نظمی مانده بود و یکی هم از زمان آقای جعفری. بنده دو میلیارد و 100میلیون تومان به گونزالس دادم که مربوط به دوره آقای جعفری بود. در دو سالی که مدیرعامل بودم همه موارد را به مردم جواب دادم. حالا اگر کسی می گوید خرابه تحویل گرفته بگوید این  خرابه در زمان چه کسی ایجاد شده است. 8 نفر خارجی در زمان بنده بودند که شامل تونی و دستیارانش و همچنین چند بازیکن مثل رمزی ، کاردوسو، یونس، نانگ و آگوستو می شدند. خب اگر شما پول داشته باشید با بازیکنان و مربیان طلبکار تسویه حساب می کنید. بنده در تاریخ 95/3/13 باشگاه را تحویل دادم. آقای آجورلو در آن زمان مدعی بود که می تواند باشگاه را 5هزار میلیارد بفروشد. خود من وقتی این ادعا را شنیدم گفتم شما استاد هستید و خودتان بیایید و مدیریت کنید. کدام مدیر را سراغ دارید که پست خود را به یک نفر دیگر بدهد. حرف زدن که کاری ندارد. من مثل این آقایان اهل شو بازی کردن نبودم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم عضو هیات مدیره تراکتورسازی است گفت: ما استعفادادیم و قبول نشد و همچنان عضو هیات مدیره هستیم اما جلسه ای تشکیل نداده اند. یکی از معضلات این باشگاه از زمان آقای جعفری این بوده که سروته نداشته است. 30درصد آن به یک جا تعلق داشت و بخش های دیگر درصدهای دیگری را در اختیار داشته اند. اگر باشگاه واقعا به قول آقای آجورلو خرابه بوده پس چرا خود ایشان 10 بار در هیات مدیره از بنده تشکر کردند.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: ما در مقطعی از آقای هوشنگ نصیرزاده خواستیم تا به تبریز بیاید و قراردادهای جدیدی تنظیم کنیم و آن قراردادها را حتی در اختیار دیگر باشگاه ها قرار دهیم. ما به قدری در بحث قراردادها خوب عمل کردیم که وقتی نمایندگانی ازفیفا برای آموزش آمدند به من لوح تقدیر دادند.

وی درباره مطالبات بازیکنانی چون  حمزه یونس و رمزی که در زمان مدیریت خودش از باشگاه جدا شدند خاطرنشان کرد: در نیم فصل آقای قلعه نویی گفت اینها را نمی خواهد. این بازیکنان 6 ماه قبل شکایت کردند یعنی در تاریخ 95/5 در حالی که بنده در تاریخ 13/3 باشگاه را تحویل دادم. چرا در این مدت با این بازیکنان تسویه نکردند تا کار به شکایت نکشد؟ یادم است وقتی با گونزالس تسویه حساب کردم همه در هیات مدیره به من اعتراض کردند و گفتند تا به حال چه کسی پول بازیکن را داده که شما این کار را کرده اید؟ من هم همانجا گفتم اینها اگر پولشان پرداخت نشود شکایت می کنند و باشگاه بیچاره می شود. همان روزها بارها به آقای تاج گفتم که هیات عالیرتبه ای تشکیل شود تا باشگاه ها در زمینه قرارداد بازیکنانشان به آن هیات مراجعه نمایند. اگر حرف من را گوش می کردند امروز این مشکلات برای استقلال و پرسپولیس و ملوان و ... به وجود نمی آمد.

عباسی در پایان گفت: وقتی بازیکنی نامه می زند و خواستار مطالبات خود می شود و باشگاه توجه ای نمی کند طبیعی است که می رود شکایت می کند و همه پول خود را می خواهد. من فکر می کردم مدیریت در پاس و استیل آذین برای آقای آجورلو درس عبرت شده باشد اما ایشان بیشتر شو بازی می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj8ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاب قهرمانانه ای از شاگردان برانکو/نه بردن، نه گل‌زدن

جلالی: دوست ندارم از تراکتور شکایت کنیم
چرا باید 6 درصد از قراردادهایمان را به سازمان لیگ بدهیم؟

بازیکن چندکاره، عصای دست قلعه‌نویی
تاثیر حضور بیگ زاده در تراکتور زود مشخص شد