تاریخ انتشار: 1395/12/04 00:10
کد خبر: 227524

سابقه پرسپولیسی ها در چمپیونز لیگ

سابقه پرسپولیسی ها در چمپیونز لیگ

میخواهید بدانید که هرکدام از بازیکنان امروز پرسپولیس چه سابقه ای در رقابتهای آسیایی دارند؟در این مقال به بررسی کارنامه آنها رد این زمینه پرداخته ایم.


 سیدجلال حسینی/ ۳۲ بازی
جلال حسینی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار بازیکن با سابقه ای است و در جمع بازیکنان فعلی پرسپولیس از همه بیشتر بازی کرده است البته بدون حتی یک بازی برای پرسپولیس. او با چهار تیم سایپا، سپاهان، الاهلی قطر و نفت تهران در این رقابتها حاضر بوده است و ۳۲ بازی در کارنامه اش دیده می شود. حسینی ۲۲ بار برای سپاهان در لیگ قهرمانان بازی کرده است. ۷ بار با پیراهن سایپا در این بازی ها حاضر بوده. یک تک بازی برای نفت تهران در پلی آف دارد و دو بار هم برای الاهلی به میدان رفته است. جالب اینکه کاپیتان پرسپولیس که پیش از این هم دو فصل برای پرسپولیس بازی کرده تا به حال با پیراهن این تیم بازی قاره‌ای نداشته است. حسینی دوبار هم در آسیا گل زده است.

 

سروش رفیعی/ ۱۶ بازی
سروش رفیعی در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است. او در فصل ۲۰۱۶ لیگ قهرمانان آسیا هفت بازی برای تراکتورسازی انجام داد و در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ هم ۹ بار برای فولاد در آسیا به میدان رفت.

 

حسین ماهینی / ۱۳ بازی
حسین ماهینی هم سابقه قابل توجهی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. او هم مانند سید جلال حسینی با پیراهن پرسپولیس در این رقابتها حاضر نبوده است او در سه فصل ۱۳ بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و حتی حضور در فینال را هم تجربه کرد.

 

علیرضا بیرانوند/ ۱۲ بازی
بیرانوند در سال ۲۰۱۵ دروازه بان نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا بود و در مجموع ۱۰ بار برای این تیم به میدان رفت. با توجه به دو بازی بیرانوند در پلی آف سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ این دروازه بان ۱۲ بازی در آسیا دارد و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.

 

وحید امیری/ ۱۲ بازی
وحید امیری هم با نفت بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است و در دو فصل در آسیا ۱۲ بازی انجام داد و دو گل زد.

 

محسن مسلمان/ ۱۱ بازی
محسن مسلمان ۷ سال پیش زمانی که یک بازیکن جوان بود ۶ بار برای ذوب آهن در آسیا به میدان رفت. او دو سال پیش هم ۵ بار با پیراهن فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت.

 

فرشاد احمدزاده/ ۹ بازی
این بازیکن هم پیش از اینکه به پرسپولیس بیاید بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده بود. او در فصول ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ با پیراهن تراکتورسازی ۹ بار به میدان رفت و دو گل زد.

 

کمال کامیابی /۸ بازی
کمال کامیابی سابقه ۸ بازی با پیراهن نفت تهران در آسیا را دارد.

 

مهدی طارمی/ ۸ بازی
در حال حاضر بیشترین سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در بین سرخپوشان کنونی در اختیار مهدی طارمی است که در آخرین حضور این تیم در آسیا در ۸ بازی یک گل زد.

 

علی علیپور/ ۷ بازی
علی علیپور هم مانند طارمی عضو تیم دو فصل پیش پرسپولیس بود و ۷ بار به میدان رفت.

 

شهاب کرمی/ ۷ بازی
شهاب کرمی هم سابقه بازی در آسیا را دارد و ۷ با ر با پیراهن فولاد خوزستان در این رقابتها به میدان رفته است.

 

سامان نریمان جهان/ ۴ بازی
این بازیکن هم دو سال پیش برای تراکتورسازی چهار دیدار در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و یک گل هم زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459wqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک لشکر بازیکن آسیا دیده در پرسپولیس