تاریخ انتشار: 1395/12/05 13:56
کد خبر: 227256

انصاری‌فرد تک مهاجم المپیاکوس در آنکارا

رادیو ورزش یونان با پیش‌بینی سیستم سرمربی پرتغالی المپیاکوس از کریم انصاری‌فرد به عنوان تک مهاجم اصلی این تیم در بازی برابر عثمانلی‌ اسپور ترکیه خبر داد.
انصاری‌فرد تک مهاجم المپیاکوس در آنکارا

سایت رسمی رادیو ورزش یونان در تحلیل ترکیب اصلی تیم المپیاکوس برای بازی امشب (پنجشنبه) برابر عثمانلی اسپور ترکیه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا نوشته است: هدف شاگردان پائولو بنتو در این بازی رسیدن به جمع 16 تیم برتر لیگ اروپا پس از 4 سال است. در هر شرایطی قهرمان یونان بازی سختی را با توجه به میزبانی تیم ترکیه‌ای و اتمسفر خصمانه طرفداران حریف پیش رو دارد. سرمربی المپیاکوس تمامی این شرایط را می‌داند و شاگردانش را به لحاظ روانی مهیای آن کرده است.

این رسانه یونانی سپس با اعلام سیستم 1-3-2-4 المپیاکوس مدعی شد کریم انصاری‌فرد در خط حمله قرار می‌گیرد و فورتونا نیز تغذیه کننده او خواهد بود.

کریم انصاری‌فرد در بازی رفت برابر عثمانلی اسپور ترکیه از دقیقه 87 وارد زمین شد اما در بازی امشب این شانس را دارد تا برای اولین بار در ترکیب اصلی المپیاکوس در لیگ اروپا به میدان رود. دیدار رفت این دو تیم در یونان با تساوی بدون گل خاتمه یافت و انصاری‌فرد امشب نقش مهمی می‌تواند در صعود المپیاکوس در آنکارا ایفا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9dqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری فرد در ترکیب اصلی المپیاکوس در لیگ اروپا