تاریخ انتشار: 1395/12/05 14:44
کد خبر: 227247

امیری: خدا کند بعداً حسرت نخوریم

پرسپولیس تهران در روزی که می‌توانست برنده مسابقه شود، بازی برده را با مساوی عوض کرد.
امیری: خدا کند بعداً حسرت نخوریم

وحید امیری خیلی تلاش کرد در این بازی گل بزند اما در نهایت موفق نشد! شنیدن تازه‌ترین حرف‌های وحید امیری پس از این بازی خالی از لطف نیست.
 

قبل از بازی با الهلال، برخی رسانه‌های عربی نوشتند تیم عربستانی رئیس آسیاست. شما هم در اردو گفتید رئیس ماییم ولی در پایان تساوی یک- یک رقم خورد. حالا رئیس چه کسی است؟
 
 

رئیس نه، به نظرم دو ابرقدرت فوتبال آسیا با هم بازی کردند که به تساوی انجامید. بازی اول در هر تورنمنتی سخت و دشوار است. چه رسد به بازی با الهلال عربستان!
 

ولی اگر بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شد، به قول برانکو و محسن مسلمان شرایط فرق می‌کرد. نمی‌کرد؟
 
 

صددرصد! ما در حضور ۱۰۰ هزار هوادار خودی در آزادی با انرژی و انگیزه بالاتری بازی می‌کنیم. هر چند جا دارد از همان تعداد طرفدار پرسپولیس که در مسقط برای تشویق ما به استادیوم آمدند، تشکر کنیم. آنها هم قوت قلب ما بودند.
 

اما استادیوم آزادی به هر حال فرق می‌کند.
 
 

با شما موافقم. ما در عمان میزبان نبودیم. در مسقط تعداد هواداران الهلال ۳ برابر پرسپولیس بود در حالی که در آزادی ۱۰۰ هزار هوادار عاشق ایرانی ما را تشویق می‌کردند. هر چه بود تمام شد.
 

می‌شد برنده از زمین خارج شوید. نمی‌شد؟
 
 

چرا، امیدوارم بعداً حسرت این ۲ امتیاز را نخوریم و به دور بعد صعود کنیم.
 

البته برانکو و رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال نتیجه مساوی را عادلانه خواندند.
 
 

به هر حال یک امتیاز هم برای شروع خوب است. من از این جهت گفتم که می‌توانستم از گل محسن (مسلمان) بهتر محافظت کنم. تلاش خودمان را هم کردیم ولی یک لحظه غفلت... با این حال خدا را صد هزار مرتبه شکر که آسیا را با باخت شروع نکردیم.
 

بازی با الوحده امارات چطور است؟
 
 

کار سختی در امارات پیش‌رو نداریم. آنجا هم زمین حریف است. الوحده پس از شکست مقابل الریان قطر برای جبران در خانه مقابل ما صف‌آرایی می‌کند اما ما هم پرسپولیس هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrm8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل گریه محسن مسلمان در بازی با الهلال چه بود؟