تاریخ انتشار: 1395/05/09 21:12
کد خبر: 270988

مکویان: من پنالتی نکردم

هرایرمکویان با خطایی که در دیدار با نفت تهران روی محمد قاضی انجام داد به سوژه بازی اول استقلال در تهران بدل شد.
مکویان: من پنالتی نکردم

 به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هرایرمکویان با خطایی که در دیدار با نفت تهران روی محمد قاضی انجام داد به سوژه بازی اول استقلال در تهران بدل شد، تا آنجا که ظرف روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نقل محافل داوری فوتبال بود.

 

سوژه شدی! همه می‌گویند خطای پنالتی کرده‌ای؟
نه! من هیچ خطایی مرتکب نشدم. در آن صحنه هیچ خطایی رخ نداد. یک برخورد کاملاً فوتبالی بود که در هر بازی ممکن است به وجود بیاید.

 

اما داوران آن را خطای پنالتی تشخیص داده‌اند!؟
من برای همه داوران فوتبال احترام ویژه‌ای قائل هستم و به نظرشان احترام می‌گذارم ولی فکر نمی‌کنم هیچ داوری در آن صحنه از داور بازی خودمان به صحنه نزدیک‌تر بود. در آن صحنه داور تشخیص داد که من خطا نکردم و فقط یک برخورد فوتبالی بوده است. با قاضی تنه به تنه شدم و او طوری خورد زمین که جلوی پای من بود. این ذات فوتبال است و قرار نیست هر برخوردی درون محوطه جریمه پنالتی باشد.

 

منصوریان در این باره حرفی نزد؟
نه! او به همه خسته نباشید گفت ولی از نتیجه کلی راضی نبود. کادر فنی توقع داشت در بازی خانگی‌مان با سه امتیاز زمین را ترک کنیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر به شرایط مطلوب جسمانی برسیم که با نتایج خوب دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

 

طرفداران‌‌تان هم چندان راضی نبودند!
طبیعی است که راضی نباشند. ما تازه از دوران بدنسازی خارج شده‌ایم و بدن‌های‌مان هنوز آمادگی لازم را ندارد. بازی‌های اول فصل همیشه سخت است و به این مسئله باید این نکته را هم اضافه کنید که ما در خانه‌مان بدون یار دوازدهم‌مان بازی کردیم. نبود تماشاگران در آزادی کار را خیلی دشوار کرده بود و بازی آن حس و حال همیشگی را نداشت. دعا می‌کنم هیچ تیمی به این مشکل دچار نشود.

 

چرا در نیمه دوم افت کردید؟ دو بار توپ به تیر دروازه‌تان خورد!
شاید دلیلش همان بدن‌های‌مان باشد. ما هر بازی به وضعیت بهتری می‌رسیم و فقط باید در این بازی‌ها کمتر امتیاز از دست بدهیم. وقتی تیم روان بازی کند نتیجه بهتری هم می‌گیرد. فراموش نکنید تیردروازه هم جزئی از بازی است و گاهی هم ضربات مهاجمان ما به تیردروازه حریف می‌خورد و گل نمی‌شود.

 

بازی بعدی‌‌تان در اهواز را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
همه بازی‌ها در لیگ ایران سخت هستند. ظرف این دو سالی که در ایران بازی می‌کنم متوجه این موضوع شده‌ام و می‌دانم که همه مسابقات در لیگ شما دشوار است و بازی آسان نداریم.

 

با گرما چه می‌کنید؟
قطعاً کار دشواری در هوای گرم آنجا پیش ‌رو داریم البته استقلال خوزستان در فصل قبل قهرمان شده و تیم خیلی متحدی است ولی ما هم به قصد کسب سه امتیاز به آنجا می‌رویم.

 

نفت تهران را چطور دیدی؟
تیم خوبی بود و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

 

دو بازیکن دیگر از تیم ملی ارمنستان هم در این فصل به لیگ ایران آمدند.
بله! آرزداد هارویان دفاع 23 ساله تیم ملی‌مان است و لوون هایراپتیان دفاع چپ تیم ملی به لیگ برتر آمده‌اند که امیدوارم نمایندگان خوبی برای کشورم باشند.

 

از تو هم مشورت گرفتند؟
بله. به هر دو‌ نفرشان گفتم که لیگ ایران از بهترین لیگ‌های منطقه است که فوتبالش در سطح خیلی بالایی قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjke6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و تراکتور/ اساتید پرداخت های غیر منطقی