تاریخ انتشار: 1395/05/10 14:50
کد خبر: 270860

پست جنجالی رضاییان پس از جدایی از ریزه‌اسپور + عکس

پست جنجالی رضاییان پس از جدایی از ریزه‌اسپور + عکس
به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رامین رضاییان در آستانه بازگشت به تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارد. مدافع ملی‌پوش فصل گذشته سرخ‌پوشان با جنجال فراوان از این تیم جدا شد و به تیم ریزه‌اسپور ترکیه پیوست.

وی حتی در تمرینات پیش‌فصل این تیم هم شرکت کرد اما حالا قرارداد خود را فسخ کرده و شنیده می‌شود به زودی مانند مهدی طارمی به جمع سرخ‌پوشان برمی‌گردد. جالب اینکه هواداران پرسپولیس پس از جدایی رضاییان، شدیدترین موضع را علیه او اتخاذ کردند اما حالا از بازگشت این مدافع به پرسپولیس استقبال کرده‌اند.

رضاییان در توضیح این اتفاق، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در مورد جدایی از ریزه‌اسپوز توضیح داد. نکته مهم اینکه او عکسی از خود با پیراهن پرسپولیس را منتشر کرده و شایعه بازگشت به تیم پیشین خود را تقویت کرده است.

رضاییان در اینستاگرام خود نوشت: «از صبح تا الان 5 ساعت تو جلسه بودم. نمی‌دونم خوب بود کارم یا نه. نمی‌دونم پشت من کسانی هستند الان یا نه ولی چیزی بود. این بود که من نخواستم تو این تیم بمونم و آخر به هر بدبختی که بود راضیشون کردم که قراردادم رو فسخ کنم... مهم اینه قلب من چی میگه. نمی‌دونم چه اتفاقی می‌خواد بیفته ولی من انقدر آدم قوی هستم تمام مشکلاتم رو با تلاش حل می‌کنم. فقط خدا می‌دونه تو این چند وقتی که اینجا بودم بهم چی گذشت فقط خدا می‌دونه... دلیلی که اینجا نموندم رو به زودی به شماها میگم و همتون حق رو به من میدید.»
 
واکنش رضاییان به جدایی از ریزه‌اسپور + عکس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbdoe

آخرین اخبار