تاریخ انتشار: 1395/12/11 14:25
کد خبر: 225923

حدادی‌فر ناجی ذوب‌آهن نشد

با اینکه امید می‌رفت بازگشت هافبک خلاق ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا، به کمک این تیم بیاید، تیم اصفهانی به محض ورود این بازیکن گل خورد.
حدادی‌فر ناجی ذوب‌آهن نشد

 قاسم حدادی‌فر در دیدار با الاهلی عربستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برای سومین مرتبه پیاپی در دقایق پایانی به جای مهدی رجب‌زاده به زمین آمد تا جای کاپیتان‌های اول و دوم ذوب‌آهن در راند آخر مسابقه عوض شده باشد.

 

در دیدار برابر استقلال تهران از هفته بیست و دوم لیگ برتر حدادی‌فر در دقیقه هشتاد و یکم مسابقه و زمانی به بازی آمد که ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر با 2 گل از میهمان تهرانی عقب بود. در بازی با العین از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا حدادی‌فر در نودمین دقیقه مسابقه و در حالی به زمین آمد که دیدار 2 تیم در ورزشگاه هزاع‌بن‌زاید با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد.

 

در 2 مرتبه قبلی پس از ورود قاسم هیچ گلی رد و بدل نشد و با حضور او در ترکیب نه ذوب‌آهن گل زد و نه گل خورد. در دیدار با الاهلی تعویض حدادی‌فر و رجب‌زاده برای سومین بار پیاپی تکرار شد با این تفاوت که این بار به محض خروج زننده تک‌گل ذوب‌آهن این تیم اصفهانی گل خورد تا پاقدم حدادی‌فر برای سبزپوشان اصفهانی در این مسابقه خوب نبوده باشد.

 

به این ترتیب، حدادی‌فر که امید می‌رفت با بازگشت نسبتا به موقعش در آستانه شروع فصل جدید لیگ قهرمانان به ذوب‌آهن در تکرار درخشش فصل گذشته کمک کند در دقایق کوتاه حضور خود در زمین نتوانست مثمر ثمر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrvxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حدادی‌فر: بازی در عمان به نفع تیم‌های ایران نیست