تاریخ انتشار: 1395/05/10 14:58
کد خبر: 270856

آیا منظور وکیل طارمی، فرهاد مجیدی است؟!

ابراهیمی از بازیکنی کد داده که طی سالهای گذشته شایعات زیادی در مورد دوپینگی بودنش شنیده می شد. شایعاتی که هیچ وقت تائید نشد.
آیا منظور وکیل طارمی، فرهاد مجیدی است؟!

صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی به بهانه انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و در مورد خداحافظی بازیکنی صحبت کرده که کاملا هویتش مشخص است.

ابراهیمی نوشته:  اواخر پاییز سال نود و دو بود و من در پرونده معروف داوری آن سال و داستان بازی پرسپولیس و سپاهان وکالت یکی دوتا از افراد درگیر در ماجرا را داشتم.عصر یک روز یکی از مسئولین رده بالای فدراسیون جلسه ای خارج از وقت اداری ترتیب داد تا در فضایی غیر رسمی بتواند راحت ترحرف بزند و حرف بشنود.

یکی از متهمان پرونده روبرویش نشست و آن مسئول شروع به صحبت کرد که بهترین کار بیان حقایق است واز این دست حرفها.بعد اسم یک فوتبالیست مطرح را آورد و گفت تو که از فلانی بزرگتر نیستی.ما حتی به او هم کمک کردیم که آبرویش حفظ شود.بازتاب رسانه ای اسم تو یک صدم فلانی هم نیست.ما از مدتها قبل می فهمیدیم او هر هفته به فلان کشور همسایه میرود و دوپینگ خون می کند.

تزریق خون به فرد را با سطح طبیعی گلبول قرمز برای افزایش هموگلوبین را دوپینگ خونی می گویند که هدف از این کار، افزایش توانایی حمل اکسیژن در خون و در حمایت افزایش قدرت استقامتی آن شخص می شود. تشخیص این نوع دوپینگ هم سخت تر از دوپینگ های دارویی است.

آن مسئول می گفت ما برای او مراقب گذاشتیم و باصطلاح طی تعقیب های نامحسوس ردش را زدیم. همه مستنداتمان که کامل شد او را دعوت کردیم و گفتیم این همه دلیل و مدرک علیه تو وجود دارد. تو الگوی جوانان هستی بهتر است بی سر و صدا از فوتبال کنار بروی.او که دید راه گریزی ندارد خواهش کرد شرایطی فراهم کنیم تا در یک دیدار بزرگ خداحافظی کند ولی گفتیم باید زودتر بروی و بناچار در دیداری معمولی کنار رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez579

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش وکیل نوراللهی به جداییش از پرسپولیس/ دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرده است