تاریخ انتشار: 1395/05/10 16:32
کد خبر: 270834

پول ما دست کاظمی است و به او اعتماد داریم / پرسپولیس قهرمان می‌شود

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم در فصل جاری قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
پول ما دست کاظمی است و به او اعتماد داریم / پرسپولیس قهرمان می‌شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رضا شاهرودی  در مورد وضعیت فعلی پرسپولیس گفت: من معتقدم که پرسپولیس در نیمه اول بازی با سایپا سردرگم بود و البته این موضوع طبیعی بود. در نیمه دوم اما شرایط بهتر شد و نکته مهم گرفتن سه امتیاز بود که پرسپولیس به خواسته‌اش رسید. امیدوارم این تیم فولاد را هم شکست بدهد. معتقدم با حمایت هواداران این کار شدنی است. پرسپولیس آنقدر قدرت دارد که بتواند فولاد را شکست بدهد.

وی در ادامه شانس قهرمانی پرسپولیس را زیاد دانست و عنوان کرد: من تیم‌های دیگر را هم دیدم و معتقدم پرسپولیس امسال یک سر و گردن از بقیه تیم‌ها بالاتر است و قهرمان لیگ خواهد شد. خیلی‌ها معتقدند استقلال رقیب اصلی پرسپولیس است، ولی من فکر می‌کنم علیرضا منصوریان کار سختی برای هماهنگ کردن تیمش دارد. در مجموع باید بگویم که پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت و امسال قوی‌تر از فصل گذشته است.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از گفت‌وگو با تسنیم خاطر نشان کرد: پرسپولیس می‌تواند در همین هفته‌های ابتدایی اختلاف امتیازی‌اش با استقلال را بیشتر کند و اگر این اتفاق رخ دهد، ناخودآگاه استرس تیم منصوریان بیشتر خواهد شد. بالاخره همیشه میان این دو تیم یک رقابت و کری شدید وجود دارد و پرسپولیس می‌تواند با فاصله گرفتن از استقلال، فشار را روی حریف خودش بیشتر کند.

مربی پیشین سیاه‌جامگان که هنوز طلبش را از این باشگاه دریافت نکرده است، درمورد این موضوع عنوان کرد: باشگاه سیاه‌جامگان یکسری واحدهای تجاری را به‌نام فرهاد کاظمی کرده و قرار است از طریق این واحدها پول ما پرداخت شود. در واقع می‌توان گفت در حال حاضر پول ما پیش آقا فرهاد است و بابت این موضوع خیال‌مان راحت است، چون به او اعتماد کامل داریم. اگر این واحدها فروش برود ما نیز حق و حقوق‌مان را دریافت خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9zxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس نسبت به فصل قبل کیفیت بهتری دارد/ منصوریان برای موفقیت در استقلال زمان می‌خواهد