تاریخ انتشار: 1395/05/10 17:18
کد خبر: 270824

برخورد پرسپولیس با رامین چگونه باشد؟/ آقای رضاییان، پرسپولیس فراتر از یک باشگاه است

رامین رضاییان هم بعد از مهدی طارمی با ریزه اسپور ترکیه فسخ قرارداد کرد تا زمزمه های بازگشت دوباره او به پرسپولیس شنیده شود.
برخورد پرسپولیس با رامین چگونه باشد؟/ آقای رضاییان، پرسپولیس فراتر از یک باشگاه است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در این که رامین رضاییان در فصل گذشته یکی از خوب های پرسپولیس در لیگ برتر بود و در خیلی از مواقع عصای دست برانکو برای رسیدن به اهداف بلندش، شکی وجود ندارد و نمی توان این موضوع را نادیده گرفت.

اما صرف نظر از این که رضاییان تا چه اندازه برای پرسپولیس موثر بوده، رفتاری که این بازیکن در زمان جدا شدن و پیوستن به تیم ترکیه ایی از خود نشان داد، بیانگر این امر است که نمی توان  از این بازیکن به عنوان یک عاشق پرسپولیس نام برد.

mgCX5FeKGRnm

رضاییان باید بداند اگر او در پرسپولیس نبود، هیچ گاه به این اندازه دیده نمی شد که الان بخواهد برای او کلاس بگذارد و شرط و شروط اعلام کند و بدون توجه به خواست هواداران، پشت به تیم کرده و راهی لیگ ترکیه شود و در نهایت بخواهد باز دوباره به این تیم برگردد و تصور کند هیچ اتفاقی در این مدت نیافتاده است!

رامین که جای خود دارد، هیچ بازیکنی بزرگتر از نام پرسپولیس و استقلال نیست و پوشیدن پیراهن این تیم ها افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و رامین نباید فکر کند که می تواند هر گونه رفتاری داشته باشد و مدیران و به خصوص هواداران او را تحمل کنند.

در هر حال و آن طور که از شواهد پیداست، رضاییان دوست دارد دوباره به پرسپولیس برگردد ولی آیا می شود او را با رامین فصل گذشته در نزد هواداران به یک اندازه نگاه کرد؟!

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45evdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پرسپولیس خود را وارد حاشیه کرده اند