تاریخ انتشار: 1395/05/10 17:30
کد خبر: 270819

غلامی: در خونه به خونه بحث کاپیتانی مطرح نیست/ اول و آخر آقاحنیف است

محمد غلامی بازیکن تیم فوتبال خونه به خونه می‌گوید بازوبند را به حنیف تقدیم کرد چون دوست داشت یک مازندرانی کاپیتان باشد.
غلامی: در خونه به خونه بحث کاپیتانی مطرح نیست/ اول و آخر آقاحنیف است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، غلامی درباره شرایط  آماده‌سازی و نقل و انتقالات فصل در خونه به خونه گفت: تیم آماده سازی و بدنسازی خوبی را در کیش استارت زد در ادامه بازی‌های تدارکاتی قدرتمندی را هم برگزار کردیم. علاوه بر آن بازیکنانی به تیم اضافه شدند که جزو بهترین‌های لیگ‌برتر و لیگ یک بودند از جمله حمید کاظمی آقای گل لیگ یک از نساجی، رامتین سلیمان‌زاده از پیکان، حنیف عمران‌زاده از استقلال و در نهایت هم مازیار زارع به جمع ما اضافه شدند که می‌توان تیم خونه‌به‌خونه را یک تیم لیگ‌برتری دانست.

وی در ادامه گفت: امسال به نسبت سال گذشته همه جوره تیم ما از لحاظ کادرفنی ، بازیکنان، شرایط سخت‌افزاری و ... لیگ‌برتری شده و هدفمان هم صعود به لیگ‌برتر است چون سال گذشته شرایط مان خوب نبود و یکسری مشکلات برای تیم به وجود آمد نتوانستیم به لیگ‌برتر صعود کنیم. اما امسال با حضور آقای مرزبان که چند سالی شاگرد ایشان بودم و شناخت کافی نسبت عملکردشان دارم می‌دانم که تیم را با کمک بچه‌ها و با امید به خدا لیگ‌برتری خواهند کردند.

او درباره تفاوت‌های لیگ‌برتر و لیگ یک اینطور توضیح می‌دهد: به نظرم تیم لیگ‌برتری به آن صورت در ایران وجود ندارد چراکه حرف اول را در فوتبال زمین خوب می‌زند، بعد هم باید شرایط سخت‌افزاری باشگاه‌ها فراهم باشد تا بگویم یک تیم در سطح لیگ‌برتری است. طی سال‌هایی که در فوتبال لیگ‌برتر بازی کردم تنها سپاهان بود که شرایط زمین (آنها 3، 4تا زمین چمن دارند)، سخت‌افزاری، بدنسازی و ... را برای بازیکنان و کادرفنی ایجاد می‌کرد. البته در حال حاضر این شرایط را هم در خونه به خونه می‌توان دید، پس نمی‌توان گفت که این تیم در سطح لیگ‌برتر نیست. خیلی از تیم‌ها هستند که چنین شرایطی را ندارند اما در لیگ‌برتر حضور دارند و کسانی که به این تیم اضافه شدند قطعا به شرایطش واقف‌اند که در اینجا حاضر شدند. وقتی همه امکانات در یک تیم فراهم باشد مطمئن باشید به لیگ‌برتر هم صعود خواهد کرد.

غلامی درباره تقدیم بازوبند به حنیف تصریح کرد: سال گذشته کاپیتان تیم من بودم و امسال بازوبند را به آقای عمران‌زاده تقدیم کردم. ایشان یکی از دوستان خوب بنده هستند ولی حقیقت امر این است که چون تیم برای مازندران است دوست داشتم یک مازندرانی کاپیتان تیم باشد و آقای عمران‌زاده بهترین گزینه برای بستن بازوبند بودند و امیدوارم با کاپیتانی ایشان تیم‌مان به لیگ‌برتر صعود کند.

بازیکن خونه به خونه درباره رقابت اولشان مقابل تیم سابقش گفت: بازی اولمان مقابل استقلال اهواز است که سال گذشته در آنجا حضور داشتم و همه جور مشکلی در این تیم بود. به نظرم نمی‌تواند بازی آسانی باشد به هر حال این تیم‌ها می‌آیند که مقابل ما از حیثیت‌شان دفاع کنند به هر حال لیگ‌برتری بودند. اولین مسابقه همیشه در شروع لیگ خیلی مهم است و ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم و راهمان را برای صعود هموار کنیم.

منبع: "ورزش سه"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp8lz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پوگبا تا ساعتی دیگر رسما به منچستریونایتد می‎پیوندد