تاریخ انتشار: 1395/12/13 16:45
کد خبر: 225472

پورموسوی: ماشین‌سازی انتحاری بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما تمام تمرکزمان را روی بازی با ماشین‌سازی گذاشته‌ایم و می‌دانیم که بازی‌ سختی داریم.
پورموسوی: ماشین‌سازی انتحاری بازی می‌کند

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان - ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم با حداکثر امتیاز از بازی‌های آسیایی خارج شویم و مردم ایران و خصوصاً مردم خوزستان را خوشحال کنیم. در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی بازی با ماشین‌سازی گذاشته‌ایم و می‌دانیم که بازی‌ سختی داریم.

وی گفت: تمام تمرکزمان روی بازی‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس گذاشتیم. دو دیدار که می‌تواند ما را به جمع مدعیان برساند. هنوز شانسی برای آسیایی شدن داریم و روی این بازیها برنامه خاصی داریم. بچه‌های ما بعد از دو بازی سنگین در جام باشگاه‌های آسیا واقعاً خسته شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: دیروز فقط تمرین 40 دقیقه‌ای داشتیم چون بازیکنان ما خیلی تحلیل رفتند. با این وجود این دلیل نمی‌شود که ما این بازی را از دست بدهیم. از این به بعد چه در جام باشگاه‌های آسیا و چه در لیگ برتر بازی‌های سختی داریم چون حریفان ما را مدعی اصلی می‌دانند.

پورموسوی در ادامه خاطرنشان کرد: 6 امتیازی که در آسیا گرفتیم تضمینی برای صعود ما نیست اما از نظر روحی و روانی ما را امیدوارتر کرده است. امیدوارم مسئولین خوزستان به ما نگاه کنند واقعا با وجود نداری این نتایج فقط به خاطر تعصب بازیکنان به تیم‌شان رقم خورده است.

وی گفت: هیچکدام از مسئولین صنعتی خوزستان یک خسته‌ نباشید به ما نگفتند اما آقای حیدری مدیرکل ورزش وجوانان استان به ما قول مساعد داد که یک میلیارد تومان به باشگاه کمک کند. ولی ما از بانک ملی انتظارات زیادی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: فردا مقابل ماشین‌سازی بازی سختی داریم. آنان انتحاری بازی می‌کنند و واقعاً تیم خوبی دارند. طی چند هفته اخیر نتایج خوبی را گرفتند و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. بازی سختی در انتظار ماست ولی با این وجود ما فقط دنبال 3 امتیاز هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4597g9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس را می‌بریم چون راه گل زدن به بیرانوند را بلدم