تاریخ انتشار: 1395/05/10 17:46
کد خبر: 270814

خوشحالی لمپارد از ثبت هت تریک تاریخی

فرانک لمپارد، ستاره سابق چلسی دوران خوبی را در لیگ ام ال اس سپری می‌کند و به خوبی با شرایط این کشور تطبیق پیدا کرده است.
خوشحالی لمپارد از ثبت هت تریک تاریخی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، فرانک لمپارد موفق شد در آخرین دیدار نیویورک سیتی 3 گل به ثمر برساند و تبدیل به اولین بازیکنی در تاریخ این باشگاه بشود که هت تریک کرده است.

در ابتدا، حضور در ایالت متحده خیلی برای فرانکی آسان نبود و مصدومیت‌های پیاپی، فرصت درخشش را از او گرفته بود اما حالا با شرایط جدید وفق پیدا کرده است.

لمپارد در این رابطه گفت: نمی‌دانستم که اولین بازیکنی هستم که در تاریخ این باشگاه موفق به زدن 3 گل در یک مسابقه شده‌ام اما حالا خیلی خوشحالم که این موضوع به نام من ثبت شده است.

 

 

زمانی که خوب بازی می‌کنم خیلی خوشحالم و خصوصا اگر بازی خوب همراه با گلزنی باشد، احساس شیرین‌تری به من دست می‌دهد. علاقه دارم تا گلزنی من باعث بهبود شرایط تیم هم بشود. در 2 هفته اخیر ما 2 بازی متوالی را باختیم و امیدوارم که بتوانیم رتبه خود را در جدول ارتقا دهیم.

لمپارد در خصوص همبازی بودن با داوید ویا هم گفت: داوید ویا بهترین گزینه برای کاپبتانی ماست. او گلزن بسیار قابلی ست وچه داخل و چه بیرون زمین، نقش موثری در پیشرفت تیم دارد. سالهای زیادی به عنوان کاپیتان در تیم های مختلف بازی کرده‌ام و حالا علاقمندم تا شرایط جدید را نیز تجره کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3negpv

آخرین اخبار