تاریخ انتشار: 1395/05/10 17:53
محبوب نساجی چی ها به روزهای رویایی اش باز می گردد؟
کد خبر: 270811

از گریه های ابراهیم پور در وطنی قائمشهر تا عقد قرارداد با ایرانجوان

گلر فصل گذشته نساجی مازندران که به ایرانجوان بوشهر پیوسته است، قصد بازگشت به روزهای اوجش را دارد.
از گریه های ابراهیم پور در وطنی قائمشهر تا عقد قرارداد با ایرانجوان

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سعید ابراهیم پور که در نساجی مازندران روزهای پرفروغی را گذراند و در این تیم، حتی از پرسپولیس تهران نیز پیشنهاد رسمی دریافت کرد، روزهای تلخ و شیرین فراوانی را در قائمشهر گذراند.

این دروازه بان بابلی که در بین هواداران قائمشهری بسیار محبوب است، فصل گذشته قصد خداحافظی از فوتبال را داشت و بازیکنان نساجی مانع از این عمل ابراهیم پور شدند.

ابراهیم پور که روز سختی را مقابل صنعت نفت آبادان گذراند و مقابل این تیم چهار گل خورد و بدترین عملکردش را در تاریخ فوتبالش به نمایش گذاشت، در اقدامی عجیب قصد خداحافظی داشت که با گریه های بازیکنان و هواداران نساجی، و با مساعدت ریش سفیدهای نساجی، او از این کار منصرف شد.

بدشانسی های ابراهیم پور همچنان ادامه داشت و او که یک سال و نیم در نساجی با دست شکسته گلری می کرد، دستش را به تیغ جراحان سپرد و همین امر سبب شد تا 79 روز از میادین دور بماند و وعده ی بازگشت به روزهای اوج، در دل ابراهیم پور ماند.

این گلر قلد بلند که دوست داشت در نساجی بماند، سر از ایرانجوان بوشهر  درآورد. انتقال از شمال به جنوب که شاید سبب شود او به روزهای اوجش بازگردد. ابراهیم پور دیروز رسما به جمع یاران خرمزی در ایرانجوان پیوسته است.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kabqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عباس زاده در نساجی/ بازگشت به روزهای خوب یا ادامه ی ناکامی؟!
یادداشت روز؛