تاریخ انتشار: 1395/12/14 18:43
هوادران استقلال بیکار ننشستند
کد خبر: 225275

لقب جدید هوادران برای کاوه رضایی

هواداران تیم فوتبال استقلال لقب جدیدی به مهاجم تیم خود دادند.
لقب جدید هوادران برای کاوه رضایی

 تیم‌های فوتبال استقلال و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت 17:25 امروز در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف هم می‌رود که تاکنون استقبال خوبی از این دیدار نشده و تنها 2 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* هواداران استقلال با دیدن کاوه رضایی ضمن تسلیت به او به دلیل درگذشت مادربزرگش، لقب جدیدی به او داده و مهاجم تیمشان را با شعار کاوه 30 ثانیه مورد تشویق قرار دادند. این بازیکن در بازی با التعاون در ثانیه‌های نخست موفق به گلزنی شد.

* هنگامی که داوران مشغول گرم کردن بودند محمد فنایی ناظر این دیدار به آنها گفت که لباس تیم سیاه‌جامگان هم مشکی است و با تاریک شدن هوا شما به مشکل می‌خورید به همین دلیل داوران باید لباس‌های مشکی خود را تغییر دهند اما داوران اعلام کردند که روز گذشته در جلسه هماهنگی حضور نداشته و تنها با خودشان یک دست لباس آورده‌اند.

* میلاد میداودی که در تیم سیاه‌جامگان حضور دارد و در استقلال هم بازی کرده است، با بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. او دقایقی نیز با کاوه رضایی و جابر انصاری گفت‌وگو کرد.

* هرایر مگویان که به تازگی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافت. این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره وضعیت خود گفت: من می‌توانستم زودتر از این بازی کنم اما در یکی از تمرینات احساس درد کردم و ترجیح دادم که تا زمانی که خوب نشده‌ام به میدان نروم.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند امید ابراهیمی که امروز نقش کاپیتانی استقلال را برعهده دارد به هم‌تیمی‌های خود گفت فقط بردن مهم نیست و باید بازی خوبی نیز انجام دهیم.

* مهدی رحمتی و خسرو حیدری کاپیتان‌های اول و دوم یکی به علت محرومیت و دیگری به خاطر مصدومیت این دیدار را از دست داده‌اند.

* رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در ورزشگاه حضور یافته است.

* برای سیاه‌جامگان در این بازی محمد ناصری، وحید عسگری، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، علیرضا جلیلی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، روح الله سیف اللهی، پیام ملکیان، گوران یرکوویچ و سالار افراسیابی به میدان می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48daqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرمگاه: اگر «کاوه» گل نمی‌زند، ایراد از ماست/ بازیکنان ما مشکل بدنی ندارند