تاریخ انتشار: 1395/12/16 14:44
کد خبر: 224872

شاه‌علی‌دوست: در تبریز به لک توهین‌های زیادی شد

مدافع تیم سایپا گفت: در حال حاضر از لحاظ تاکتیکی و قدرت تیمی در شرایط خوبی هستیم و توانایی کسب امتیاز کامل دیدار مقابل استقلال را داریم.
شاه‌علی‌دوست: در تبریز به لک توهین‌های زیادی شد
روزبه شاه‌علی‌دوست درباره تساوی بدون گل سایپا مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: یک امتیاز این دیدار به کار هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌آید، اما فارغ از نتیجه و تساوی بدون گل، شاهد مسابقه‌ای جذاب و زیبا بودیم. شاید کسانی که بازی را ندیده باشند بعد از اطلاع از نتیجه بازی اعتقاد به برگزاری بازی کسل‌کننده داشته باشد، اما واقعاً شاهد فوتبالی جاندار و پر از هیجان از سوی هر دو تیم بودیم.
 
وی تصریح کرد: مقابل تراکتورسازی این فرصت را داشتیم که در دقایقی پیش بیفتم و حتی با پیروزی مسابقه را تمام کنیم، اما در 10 دقیقه پایانی نیز تراکتوری‌ها فشار زیادی به تیم ما وارد کردند که خدا را شکر گلی دریافت نکردیم و نهایتاً با یک امتیاز به تهران بازگشتیم.
 
مدافع سایپا در مورد فحاشی تماشاگران تراکتورسازی به حامد لک گفت: واقعاً ما شاهد جو خوبی نبودیم. شاید زمانی تعداد محدودی شروع به فحاشی کنند و بشود جلوی آنها را گرفت، اما وقتی یک استادیوم به یک بازیکن توهین می‌کنند صحنه‌های بسیار بدی رقم می‌خورد. در این مسابقه نیز به من فحاشی صورت نگرفت، اما جلوی چشم ما به حامد لک توهین‌های زیادی شد که باعث ناراحتی و سرخوردگی ما شد.
 
وی با تاکید بر نگاه و برخورد جدی‌تر کمیته انضباطی نسبت به شرایط ورزشگاه‌ها عنوان کرد: باید مشکل فحاشی در ورزشگاه‌های ما را به صورت اساسی حل کرد و اینکه یک بازی یک تیم را محروم کنیم هیچ فایده‌ای ندارد و بعد از محرومیت تیم‌ها ما مجددا شاهد تداوم همان رفتارها بودیم. اگر قرار است این مشکل درست شود باید یک بار برای همیشه و به صورت اساسی آن را حل کرد.
 
شاه‌علی دوست خاطر نشان کرد: تا امروز شرایط فوتبال ما نشان داده که مشکل فحاشی در ورزشگاه‌ها با محرومیت حل نشده است . مقابل تراکتورسازی نیز هیچ تحرکی از سوی بازیکن ما صورت نگرفت که بگوییم مقصر خودمان بودیم. بدون هیچ دلیلی از ابتدای بازی این مسئله آغاز شد و تا پایان مسابقه ادامه داشت.
 
کاپیتان دوم تیم سایپا در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل استقلال عنوان کرد: دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است و این موضوع نیز ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. امسال نیز که هر دو تیم بالانشین هستند و طبیعتا بازی سختی مقابل استقلال داریم اما ما نیز آماده هستیم و انسجام تیمی خود را به دست آوردیم.
 
وی تصریح کرد: در نیم فصل نخست تیم ما به دلیل تغییرات زیاد از هماهنگی کافی برخوردار نبود اما در حال حاضر از لحاظ تاکتیکی و قدرت تیمی در شرایط خوبی هستیم و توانایی کسب امتیاز کامل دیدار مقابل استقلال را داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459j89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری لک با یک تراکتوری بعد از سوت پایان