تاریخ انتشار: 1395/12/17 14:40
کد خبر: 224659

سیف‌اللهی: برای بردن سپاهان به زمین می‌رویم

هافبک تیم سیاه جامگان معتقد است که دورهمی های این تیم برای کم کردن هزینه ها نیست و بیشتر برای بهتر شدن روابط بازیکنان انجام می شود.
سیف‌اللهی: برای بردن سپاهان به زمین می‌رویم

سیف اللهی بازیکن تیم سیاه جامگان که در دیدار اخیر مقابل استقلال نمایش خوبی نیز ارائه داد در مورد کسب تساوی در این دیدار گفت:  بازی سختی در مقابل تیم پرمهره استقلال داشتیم. تیم استقلال اکنون در بالای جدول است و در مسابقات آسیایی نیز نتایج خوبی کسب کرده است. درست است که تیم استقلال چند بازی فشرده انجام داده بود ولی هواداران این تیم در ورزشگاه بودند و حمایت خوبی از تیمشان به عمل آورند. 

 

وی ادامه می دهد: البته برای ما هم شرایط سخت شده است و برای بردن به این دیدار آمده بودیم و با تغییراتی که آقای کادر فنی و آقای میثاقیان با تمام انگیزه بازی کردیم. بازی که می توانستیم هر سه امتیار آن را بگیریم ولی فقط یک امتیاز گرفتیم و امیدواریم در بازی های بعد این نتیجه را جبران کنیم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال خوزستان در مورد پرداختی های انجام شده به بازیکنان سیاه جامگان در این فصل عنوان کرد: وقتی آقای عزیزی به تیم آمدند 20 درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت شد ولی در مدتی که آقای عزیزی بودند دیگر دریافتی نداشتیم  و وقتی آقای میثاقیان هم آمدند 10 درصد گرفتیم.

 

سیف اللهی در مورد دورهمی های تیم و خوردن آبگوشت و اینکه این میهمانی ها چه کمکی به یک تیم حرفه ای می کند ، اظهار داشت: رفاقت جای خودش و کار هم جای خودش. این میهمانی ها هیچ ربطی به اصول حرفه ای باشگاه داری ندارد و سبک آقای میثاقیان است تا صمیمیت در تیم بیشتر شود و تاثیرگذار هم است.

 

وی در پایان در مورد دیدار حساس این هفته برابر سپاهان گفت: بازی سختی در مشهد داریم. امیدواریم جمعه هم هواداران بیایند که برای بچه ها انگیزه بشود. البته سپاهان همیشه سپاهان است و نمی شود این تیم را دست کم گرفت. ما به یک امتیاز فکر نمی کنیم و برای بردن سپاهان به زمین می رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjg6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: الفتح تمام شد، به فکر الجزیره هستیم