تاریخ انتشار: 1395/05/11 00:55
کد خبر: 270731

روزهای سخت پیش روی استقلال و منصوریان/ آیا هواداران تحمل خواهند کرد؟

نتیجه ای بسیار ضعیف بریا استقلال و منصوریان در دو هفته اول بازی های لیگ شانزدهم که شاید بتواند سرنوشت این تیم را تغییر دهد.
روزهای سخت پیش روی استقلال و منصوریان/ آیا هواداران تحمل خواهند کرد؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال تهران در دو هفته ابتدایی لیگ شانزدهم، نتایج نا امید کننده ای گرفته  و از 6 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز  اندوخته  است و این یعنی در همین ابتدای راه، مسیری که برای این تیم و منصوریان وجود دارد، پر پیچ و خم و بسیار سخت است.

در این که علی منصوریان یکی از جوانان شایسته فوتبال می باشد و در طی چند سال گذشته که به امر مربیگری روی آورده، روند رو به رشدی را طی کرده و بدون شک آینده بسیار خوبی در انتظار اوست، شکی وجود ندارد، اما علیمنصور دوست داشتنی و با اخلاق باید بداند که سرمربیگری استقلال از جنس دیگری است و  نشستن بر روی صندلی استقلال به عنوان سرمربی، بسیار سخت و ماندن و کسب موفقیت در این تیم خیلی خیلی دشوار است.

استقلال تا اینجای کار از دو بازی صورت گرفته، تنها یک امتیاز اندوخته است و این درست که هنوز در ابتدای فصل قرار داریم و نمی شود قضاوت کرد که در آینده همین روند ادامه خواهد داشت یا نه، ولی آن چه که معلوم است، تیم های پرسپولیس و استقلال به دلیل کم طاقت بودن هواداران میلیونی، خیلی منتظر نمی مانند که ببینند در آینده چه خواهد شد حتی اگر آن مربی منصوریان باشد!

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqoed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پرسپولیس خود را وارد حاشیه کرده اند