تاریخ انتشار: 1395/12/18 13:50
کد خبر: 224452

رضاییان حواسش را جمع کند!/ پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس در آسیا کار سختی دارد ولی می‌تواند قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.
رضاییان حواسش را جمع کند!/ پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد

حمید درخشان در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با استقلال خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت:هر 2 تیم شرایط خوبی دارند ولی پرسپولیس آمادگی بیشتری دارد و عملکرد بازیکنانش طبق ذهنیت برانکو که قهرمانی است، پیش می‌رود.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان بعد از نتیجه‌های خوبی که در آسیا به‌دست آورد به خودباوری رسیده است و پرسپولیس هم با توجه به در اختیار داشتن صدر جدول با اختلاف زیاد و نتیجه‌های قابل قبول در آسیا روحیه بسیار خوبی دارد که این عوامل می‌تواند یک بازی جذاب و دیدنی را درست کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تاکید کرد: این بازی برای هر 2 تیم اهمیت زیادی دارد. استقلال خوزستان به فکر قهرمانی نیست ولی برای ارتقای جایگاهش تلاش زیادی می‌کند.

درخشان در مورد اخراج رضاییان از اردوی امارات پرسپولیس تصریح کرد: این بازیکن باید بداند در چه تیمی و با چه کسانی بازی می‌کند. پرسپولیس برای طرفدارانش خیلی مهم است و از این تیم انتظار موفقیت در هر مسابقه‌ای را دارند.

وی ادامه داد: رضاییان اشتباه کرده و باید این را قبول کند؛ اگر اجازه حضور در تیم را با او بدهند باید حواسش باشد که دیگر اشتباهی از او رخ ندهد وگرنه مثل بازیکنان بزرگی که نمی‌خواهم اسمشان را بیاورم، به حاشیه وارد می‌شود و از فوتبال دور می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: به نظر من پرسپولیس در آسیا کار سختی دارد ولی می‌تواند قهرمان این دوری از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ene7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاروان پرسپولیس به تهران رسید